25/12/2014 - newsletter # 36
פרובינציאליות מול גלובליות בתערוכות רהיטים

תערוכות רהיטים, מטבען, מתפרסות על שטח גדול, כך שנדמה לפעמים שתערוכה ענקית "על כל ביתני גני התערוכה בתל אביב" היא אירוע בקנה מידה בינלאומי. זה משקף כמובן תפיסה פרובנציאלית, כי מולה עומד העולם הגלובלי ששם קורים דברים שמגמדים אותנו לרמת פסיק קטן.

"כל ביתני גני התערוכה" הם, לדוגמא, % 7.69 מגודלה של תערוכת הרהיטים של קלן בגרמניה, שמתקיימת כל שנה במרכז הירידים בעיר. ולא נציין את מספר המבקרים בה מ - 100 מדינות שונות, כדי לא להביך את עצמנו.

בהשוואה הזו, אין הכוונה לגמד או להגחיך, חס וחלילה את הצורך בתערוכת רהיטים מקומית, אלא רק לבקש בקשה קטנה של צניעות, שמירת פרופורציות, אמת בפרסום והצמדות אל המציאות.

3 תערוכות מרכזיות מאפיינות את תעשיית הרהיטים באירופה. אלו של קלן ופריס בחודש ינואר כל שנה וזו של מילנו בחודש אפריל. על פניו, כאילו מדובר בתערוכות מתחרות, אבל לא כך היא.

זו של קלן, היא הגדולה ביותר עם מספר המציגים הגדול ביותר ועם אחוז הקניינים הזרים הגדול ביותר. היא מתרכזת ברהיטים גופא ובכל שנה שניה גם במטבחים. זו של פריס היא יותר "שיקית", קלילה ומכילה גם את כל מה שקשור לאביזרים לבית.

מילנו היא כבר סיפור אחר ובה הדגש הוא על עיצוב וסימון מגמות לשנה הבאה.

מה שיוצא מכל זאת הוא, שלקלן מגיעים קניינים של ריהוט קונבנציונלי (רוב הרכישות של הציבור, באשר הוא, הן בתחום הזה) לפריז קניינים של עיצוב הבית ולמילנו אדריכלים, מעצבים וקניינים של חנויות "מיוחדות".

אי התחרות, שזה דבר נפלא כשלעצמו, הביא לכך שהתערוכות של קלן ופריז מתואמות בתאריכים, כדי לאפשר לקניין שמבקר בשתי התערוכות, לעשות זאת בנסיעת עסקים אחת.

אז אם אתם כאלה, שימו לב שזו של קלן מתקיימת בתאריכים 19 - 25 בינואר 2015 וזו של פריז בתאריכים 23 - 27 בינואר 2015 . אגב, יש רכבת בין קלן לפריז....

התערוכה במילנו מתקיימת באופן מסורתי בחודש אפריל וב - 2015 היא תתקיים בין התאריכים 14 - 19 באפריל

אגב, לתערוכה של קלן, אפשר לרכוש כרטיסי כניסה בהנחות גדולות, מראש, אצל נציגי התערוכה : איטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מ 03-6882929 [email protected]


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל