25/12/2014 - newsletter # 36
איך ומתי נולדות תערוכות חדשות בעולם?

עולם התערוכות מתאפיין בחזרה על תערוכות שהוכיחו עצמן בעבר. המארגנים בעולם, אוהבים ללכת על בטוח, דבר המבטיח להם צפי הכנסות. רוב התערוכות בעולם נסמכות על איגודים מקצועיים תומכים, הן מצד המציגים והן מצד המבקרים.

אז מתי בכל זאת נולדות תערוכות חדשות? אחרי נסוי ותהייה בד"כ. כלומר מנסים להכניס לתערוכה ותיקה תת נושא חדש ורואים איך הוא מתקבל על ידי מציגים ומבקרים. אם מצטבר נסיון חיובי, מוצאים את הנושא מתוך התערוכה הותיקה ומכריזים עליו כתערוכה חדשה.

דרך נוספת, שנובעת מאילוצים, היא כאשר תערוכה ותיקה גדלה במידה כזו שצר המקום מלהכילה. או אז, מוציאים ממנה נושא מסוים ומגדירים אותו כתערוכה חדשה.

לפעמים האיגוד המקצועי מזהה צורך בתערוכה חדשה וכופה עצמו על המארגן.

כך או כך, לא רבות הן התערוכות החדשות בעולם. על הנסיון של יריד דיסלדורף ליצור תערוכה חדשה עם הנושא הקרוי Pepso אפשר לקרוא בכתבה בגוף הניוזלטר.

קריאה נעימה

יצחק שלו

עורך

ההזדמנויות של מפתחי משחקי המחשב והוידאו מישראל נמצאות בגרמניה

כאן, קרוב לבית ולא בארה"ב או יפן, נמצאות ההזדמנויות העיסקיות של מאות מפתחי משחקי המחשב והוידאו מישראל. הכל מתנקז בתערוכה הגדולה בעולם בתחום במרכז הירידים של קלן בגרמניה.


לכתבה המלאה

מה המשמעות של המושג החדש Pepso?

תעשיית התערוכות בעולם היא תעשיה די שמרנית. המארגנים הולכים על הצלחות בטוחות. זו הסיבה שאחוזי התערוכות החדשות די נמוכים. יש כמה סיבות לקיומן של תערוכות חדשות, אחת מהן קשורה להכנסת טכנולוגיות חדשות בתחומים בהן כבר מתקיימות תערוכות...כך נולד המושג Pepso


לכתבה המלאה

פרובינציאליות מול גלובליות בתערוכות רהיטים

בדומה לזמנים אחרים, בהם העולם"נגמר" בקצה אופק הראייה של המסתכל, כך נדמה לעתים שתערוכות גדולות שנערכות בישראל, הן בבחינת שיא השיאים. לדוגמא, תערוכת הרהיטים של ישראל.  תערוכות רהיטים, מטבען, מתפרסות על שטח גדול, ועל כן נדמה לפעמים שתערוכה ענקית "על כל שטח ביתני גני התערוכה בתל אביב" היא אירוע בקנה מידה בינלאומי. זה משקף כמובן תפיסה פרובנציאלית, כי מולה עומד העולם הגלובלי ששם קורים דברים שמגמדים אותנו לרמת פסיק קטן.


לכתבה המלאה

פוליטיקה לחוד ועסקים לחוד - טורקיה כמשל

היחסים הדיפלומטים בין טורקיה לישראל, לא משהו. על פניו, ישראלים לא רצויים כל כך בטורקיה. אבל המציאות הכלכלית /מסחרית היא אחרת. מועצת העסקים ישראל טורקיה מדווחת ש"הכל כרגיל" ואף יותר מזה. הנה דוגמא ל....


לכתבה המלאה

% 33 מהמציגים הגרמנים יגדילו השתתפותם בתערוכות ב - 2015/6 מה זה אומר עלינו?

אם מישהו היה צריך הוכחה לכך שעבור חברות יצרניות, השתתפות בתערוכות היא נדבך מרכזי בתמהיל השווק, הנה בא המחקר האחרון שנעשה בגרמניה המראה, שלא רק יהלומים, גם תערוכות הן לנצח. שליש מהמציגים יגדילו וירחיבו את השתתפותם בתערוכות בשנים הבאות ובמקביל ישקיעו בהן יותר תקציבים. האם יש לנו מה ללמוד מהגרמנים? ברור ש...


לכתבה המלאה

מסע שווק עולמי יוצא דופן לתערוכה לציוד חדרי כושר בגרמניה

תערוכות בינלאומיות מנהלות מסעי שווק במדינות שהוגדרו על ידן כמדינות יעד לקניינים. לא שהן פוסחות על "שאר העולם", אבל הדגש הוא על מדינות יעד. בד"כ לא רואים גדולות ונצורות במסעי השווק. בכל מקרה, עוד לא קרה שהתערוכה "באה" אל מדינת היעד, לפני שהיא בכלל התקיימה


לכתבה המלאה

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל