חדשות

מי חשב שמפעל דפוס יחזיר את האופטימיות לישראלים

(12/11/2023 10:13:51 AM)

התערוכה העולמית לדפוס, כך מכונה התערוכה שתתקיים בדיסלדורף בין התאריכים 28 במאי ל - 7 ביוני 2024. היא מתקיימת אחת לארבע שנים

אנשי הדפוס בארץ מכירים היטב את התערוכה. כ - 2,000 מהם מבקרים בה ומצטרפים לקרוב ל - 170,000 המבקרים האחרים שמגיעים מ - 112 מדינות.

עבור יריד דיסלדורף זה Good News, אבל עבור המבקרים זהו אתגר להשיג טיסות לדיסלדורף, להזמין בתי מלון וצימרים ולשריין כרטיסי כניסה לתערוכה כדי להימנע מעמידה ממושכת בקופות.

זה נאמר על רקע העובדה שרק בחודש פברואר, צפויות חברות התעופה הזרות לחדש את הטיסות הסדירות לישראל וממנה. 

ישראל מוצגת בתערוכה כאחת המדינות המתקדמות בעולם בתחום הדפוס. זאת, בעיקר אודות לאדם אחד - בני לנדא שאינו מפסיק להפתיע, מדי דרופה, עם חידושים מהפכניים. כולם זוכרים את הננו דיו שלו ואת הפרזנטציות, שהאיש עצמו מעביר בתערוכה.

בתערוכה הקרובה, ישראל תהיה מיוצגת על שטח של קרוב ל - 4,000 מ"ר ואמורה להיות מוקד ענין מרכזי.

בנוסף לתערוכת הציוד, נערכים בתערוכה סדרות של הרצאות, פרזנטציות, הדגמות במגוון גדול של נושאים כמו הדפסת אריזות, הדפסה על טקסטיל, פח, פלסטיק ועוד.

העובדה שהיום אנחנו רואים הדפסות על כל חומר, מביאה לכך שבתערוכה מבקרים גם אנשי עסקים שעוסקים בחומרי האריזה, בשילוט חוצות וכד'.

מומלץ מאד להיכנס לאתר התערוכה   https://www.drupa.com/ , לעבור על רשימת המציגים וליצור קשר מוקדם עם המציגים הרלבנטיים, כי ככל שעובר הזמן, הם  יהיו פנויים פחות.

תערוכת דרופה מיוצגת בישראל ע"י איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ [email protected] וניתן לקבל בנציגות, הפניה למשרדי נסיעות ששריינו חדרים וטיסות לתערוכה


חזרה לרשימה >>