חדשות

3 מארגני תערוכות מאנגליה בראש דרוג החברות המובילות לשנת 2022

(8/20/2023 9:10:11 AM)

סקר שנערך על ידי חברת ייעוץ כלכלית אנגלית Stax המתמחה בסקרים מתחום התערוכות, מגלה כי בשנת 2022 3 חברות, שרשומות באנגליה, מובילות את הדרוג העולמי מצד ההכנסות. החברות הן Informa, Rx (ex Reed) ו - Clarion.

במקום הרביעי מופיע יריד מינכן. סין מיוצגת ע"י ארגון לאומי לתערוכות  ומארה"ב מופיעה חברה אחת בלבד. בין ה - 20 ניתן לראות את : יריד מינכן, יריד פרנקפורט, יריד דיסלדורף,יריד נירנברג, יריד הנובר ויריד קלן.

מי שאינו מספק בכותרת ונובר בתוכן, יגיע למסקנה שגרמניה עדיין מובילה את שוק התערוכות העולמי ושלדרוג שלהן ברשימת ה - 20 יש הסבר פשוט.

רוב התערוכות המאורגנות על ידי החברות האנגליות הרב לאומיות, נערכות בתדירות של פעם בשנה ואילו חלק ניכר מהתערוכות של ירידי גרמניה הוא בתדירות של שנתיים עד ארבע שנים.

זו הסיבה האמיתית למיקום הגרמנים בדרוג של 2022. כך או כך, הנתונים מלמדים שהשפעות הקורונה על תעשיית התערוכות העולמית, פגה וכולם חזרו למימדים שלפני המגיפה.

הנתונים הללו מסבירים גם את הידיעה, בגליון זה, המתייחסת לפעילות התערוכות של מכון היצוא הישראלי, שזורם יחד עם המגמה העולמית.

עיון ברשימת ה - 20 ממחיש את כוחן של החברות הפרטיות  המארגנות תערוכות. חברת Gl Events הצרפתית נמצאת במקום ה- 9 וחברת Easyfairs הבלגית במקום ה- 11.

תערוכות במדינות בהן אין "מהפיכה משפטית" הן ענף כלכלי רב עוצמה....מסתבר

ולבסוף המלצה: לעולם אין להסתפק בכותרת של סקר סטטיסטי, אלא להיכנס ולבדוק את הנתונים. לפי הכותרת, אפשר להבין שאנגליה היא הסמן הימני של התערוכות בעולם ולא היא.....

ולמי שממש מסוקרן, הנה הדרוג של 20 החברות המובילות לשנת 2022:

 

1. Informa -Uk

2. RX-Uk

3. Clarion-Uk

4, Messe München- Germany

5. Comexposium- France

6. Messe Frankfurt- Germany

7. Emerald Expositions - Usa

8. Messe Düsseldorf - Germany

9. GL events -France

10. CFTC- national organization China 

11. Easyfairs - Belgium

12. NürnbergMesse -Germany

13. Ascential - Uk

14. Koelnmesse - Germany

15. MCH Group - Switzerland

16. Hyve - UK

17. Tarsus - UK

18. Deutsche Messe - Germany

19. IFEMA Madrid - Spain

20. CloserStill- UK


חזרה לרשימה >>