חדשות

עיר חכמה- תחבורה חכמה Polismobility מזמינה סטרטאפים מישראל להציג

(12/21/2022 1:11:48 PM)

כאשר יריד קלן פנה לפני תערוכת Polismobility הקודמת אל סטארטאפים ישראלים בהצעה שישתתפו בתערוכה בקלן, היו שאמרו שהם לא מתלהבים להציג בתערוכה שמתקיימת בפעם הראשונה.

 התערוכה התקיימה ובהצלחה רבה ועכשיו אנחנו עומדים בפיתחה של התערוכה השנייה בחודש מאי 2023. (24 - 26 במאי 2023)

 בימם אלו יריד קלן שולח תזכורות ל - 200 חברות בישראל, רובן סטרטאפים עם חידושים מרתקים לניהול מערכת עירונית, מערך התחבורה בעיר, תוכנות, רחפנים ועוד, כדי לבחון את אפשרות הצטרפותן לתערוכה.

הנתונים מהתערוכה הקודמת מעודדים מאד ולפי עדויות המציגים, הקהל אשר הגיע לתערוכה ולכנס המלווה, היה איכותי במיוחד וכלל ראשי ערים מגרמניה ומאירופה, אנשי עסקים ומשקיעים.

ב2023 מתוכנן להתקיים במקביל לתערוכה וכנותן חסות ראשי גם כנס איגוד הערים הגרמני!  (הDeutscher Städtetag).

כנס זה יבטיח הגעה של כל הגורמים הרלוונטיים מתוך מגזר ה "G" – כל ראשי הערים והישובים בגרמניה, חברי הממשלות בכל אחד מהמחוזות, פונקציונרים רלבנטיים מהרשויות המקומיות, חברות מוניציפליות, איגודי תחבורה וחברות תחבורה ציבוריות, חברות שיתוף וניהול ציים כמו גם משקיעים ואנשי עסקים שמחפשים הזדמנויות להשקעה בקידום ערים וכמובן משתתפים מחו"ל .

...133 מציגים השתתפו בתערוכה בשנה שעברה.

200 הסטרטאפים והיצרנים הישראלים עוסקים במערכות ואפליקציות לניהול עיר דיגיטלית, מצלמות ומערכות לניהול תחבורה וצמתים, יישומים מבוססי AI, ספקי פתרונות ותשתיות אנרגיה וטעינה, ספקים של פתרונות לוגיסטיים, אפליקציות של ניהול חניונים ומגרשי חניה, מכוניות אוטונומיות וטכנולוגיות רכב, מערכות לתחבורה ציבורית, רחפנים המשדרים נתונים בזמן אמת למרכזי בקרה ועוד ועוד....

  אנחנו מצטרפים לקריאה של יריד קלן וחושבים שזה הזמן לקבל החלטה

 פרטים על התערוכה ב -     https://www.polis-mobility.com/trade-fair/polismobility/                       

 ניתן לקבל שרות ויעוץ גם אצל הנציגות בישראל [email protected]  איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ  

 


חזרה לרשימה >>