חדשות

12 מציגים מישראל מצטרפים אל אלפי המציגים מכל העולם בתערוכת Interpack 2023

(12/11/2022 12:42:11 PM)

"האריזה משפיעה על הרושם הראשוני מהמוצר והיא המעוררת את הלקוח להושיט יד למדף" 

טים בראון בספרו " שינויים ע"י עיצוב כהשראה לחידושים" מבטא את מה שחושבים מאות אלפי מעצבים, יצרנים ומשווקים של מוצרים הנתונים באריזה

האריזה היא זו המשפיעה על כל הקשור לצריכה. בין שני מוצרים זהים בתוכנם ובתפקודם, הצרכן יעדיף אינסטקטיבית את המוצר הנתון באריזה ש "מדברת אליו"

זה, בכל הקשור לשווק, אך לאריזה תפקיד קריטי בעוד תחומים: שמירה על איכות המוצר, במיוחד באריזות מזון ופרמצבטיקה. אריזה חייבת להתחשב בלוגיסטיקה ובשינוע של המוצרים. היא גם זו המשפיעה, בסופו של דבר על גם על מחיר המוצר.

האריזה מבטאת את תוכנה

מעצבי אריזות, יקפידו על כך שהאריזה באופן כלשהו תבטא את מה שיש בתוכה, הם יקפידו על בחירת הצבעים, על הטיפוגרפיה, על קלות הפתיחה והסגירה ועוד אלמנטים, שיקלו על הצרכן לרכוש את המוצר ועל אריזתו בכל פעם לאחר השימוש.

כל זה יפה ונכון, אבל בתחילתו של התהליך, על המצב להתחשב בדבר המכריע והוא הטכנולוגיה והמיכון והחומרים לייצור האריזה.

כאן נכנסות לתמונה התערוכות המקצועיות לאריזה, בהן יצרנים חושפים את המיכון, הציוד והחומרים לייצור האריזות.

2,866 מציגים ו...12 מישראל

יש הרבה תערוכות אריזה בעולם, אך מעל כולם, עומדת תערוכת האריזה INTERPACK במרכז הירידים של דיסלדורף שתתקיים שם בחודש מאי 2023

שלא כמו תערוכות מקצועיות רבות בעולם שמתמקדות באריזות מחומרים מסוימים כגון: פח, קרטון, נייר, ואקום וכד', תערוכת אינטרפק מקיפה את כל התחומים ומציעה פתרונות לכל התעשייה ולכל השימושים.

Interpack מתקיימת אחת לשלוש שנים, זאת בשל קצב החידושים הטכנולוגים בתחום והיא תיפתח לקהל מקצועי ב -4 במאי ותהיה פתוחה עד ל – 10 בחודש.

זהו פרק זמן לא אופייני לתערוכות (בד"כ 3 ימים) אך כאשר תערוכה מושכת אליה כ – 300,000 איש מ-169 מדינות בעולם, יש ליצור תשתית, שתקלוט את כולם ותבטיח למבקרים גישה אל כל 2,866 המציגים בה, ביניהם, 12 מציגים מישראל.

כ – 2000 ישראלים ביקרו בתערוכה האחרונה, שנערכה לפני פרוץ הקורונה וצפוי כי מספרם יגדל בתערוכה הקרובה.

התערוכה מציגה ציוד חומרים וטכנולוגיות ולא אריזות

Interpack 2023 מקיפה, כאמור את כלל נושאי האריזה והטכנולוגיות והחומרים הנלווים. יצרני מזון ומשקאות ימצאו בה את המכונות האוטומטיות המתאימות למפעלים שלהם, יצרני קוסמטיקה ומוצרי פארמה יוכלו לחדש את הציוד במפעלים שלהם בעקבות התערוכה.

כאן המקום להדגיש, לבל יטעו הקוראים: אינטרפק היא תערוכה שמציגה ציוד, מכונות וטכנולוגיות לצד חומרים ולא את האריזות עצמן.

נכון, שמציגים רבים מייצרים במקום אריזות, אבל זאת רק כדי להציג את היכולות של הציוד שלהם.

השנה יושם דגש מיוחד על הטכנולוגיות הדיגיטליות.

2,000 איש מישראל

אינטרפק, בארגון יריד דיסלדורף היא גם מסגרת גג לתערוכות לוויניות נוספות של היריד במקומות שונים בעולם כמו: אלז'יר, קהיר, הודו (2 תערוכות) מנילה, ג'קארטה, בנגקוק ושנחאי.

לשם הכוונת אנשי המקצוע מישראל יצויין כי התערוכה בחודש מאי 2023 מיועדת לתעשיינים בתחומים הבאים: מזון ומשקאות, ממתקים, אפייה, פרמצבטיקה, קוסמטיקה, מוצרים שאינם מזון ומוצרים תעשייתיים.

לפי נתוני העבר, 2,000 אנשי המקצוע והיצרנים בארץ, רואים את אינטרפק כתערוכת חובה.

גודלה הפיזי של התערוכה – כ-250,000 מ"ר ומספר המציגים והמבקרים בה, מחייבים את הישראלים להכנה מוקדמת, לא רק בשריון טיסות, בתי מלון וכרטיסי כניסה לתערוכה, אלא גם לקשר מוקדם עם מציגים וקביעת פגישות בתערוכה.

לשם כך, העמידה הנהלת התערוכה מנוע חיפוש של מציגים ומוצרים בתערוכה, בעזרתו אפשר לאתר את המציגים, להם הציוד והטכנולוגיות המעננינות את המבקר, להתקשר אליהם ולקבוע פגישה.

ניתן לעשות זאת וגם לרכוש כרטיסי כניסה ( באונליין בלבד) באתר התערוכה www.interpack.com 

אינטרפק, כמו גם כל יתר התערוכות המאורגנות על ידי יריד דיסלדורף בגרמניה וברחבי העולם, מיוצגת על ידי איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ itex@itex


חזרה לרשימה >>