חדשות

התערוכות בגרמניה חוזרות בפול ווליום לקראת 2022. מוצע לישראלים להקדים ולהירשם לתצוגה

(11/3/2021 11:43:24 AM)

תעשיית התערוכות בגרמניה עברה זעזועים גדולים בשנתיים של הקורונה. יש חברות לארגון תערוכות שהפסיקו פעילות לחלוטין ויש כאלה, הגדולות בעיקר, שפיטרו אנשים, צמצצמו בכח אדם, הגבילו שעות עבודה, אבל.....לא הפסיקו לתכנן את היום שאחרי.

ועכשיו הגיע היום הזה. החל מנובמבר 2021 רואים חזרה הדרגתית של התערוכות שנדחו בשל הקורונה והחל מינואר 2022 נראה שהכל חזר למסלולו.

נוצרו עודפי ביקוש מצד מציגים מכל העולם, שהקורונה מנעה מהם לשווק באמצעות תערוכות והמארגנים נאלצים להתמודד עם ההגבלות שהממשלות מטילות על התארגנויות המוניות ועם הסידורים הנדרשים לקבלת הקהל.

זה האחרון, כבר גדש את אולמות התערוכות מחודש אוקטובר. אפילו יבואנים וספקים מישראל, למרות הקשיים הבירוקרטיים והבדיקות הנדרשות, לא ויתרו על ביקור בתערוכת המזון "אנוגה" למשל. למעלה מ - 1,000 איש נרשמו בתערוכה, כולל מספר לא מבוטל של פלסטינים מהרשות הפלסטינית ואפילו מעזה.

הנתון הזה, מחזק את התחושה של המארגנים בגרמניה שהולך להיות פיצוץ

המסקנה המיידית עבור היצרנים הישראלים היא שיש להקדים ולהזמין מקומות תצוגה בתערוכות כדי לא להידחק, בעוד זמן קצר, לרשימת ההמתנה.

יודגש, כי על אף שמרכזי התערוכות בגרמניה יכולים להכיל את המציגים הרבים, תקנות הבריאות מחייבות יצירת מעברים רחבים מהרגיל וזה מקטין כמוהן את השטחים המיועדים להשכרה למציגים.

כדי לתת תמונה למה שיקרה בחודשים הראשונים של 2022 לקחנו את מרכזי התערוכות של קלן ודיסלדורף כדוגמא.

קלן

בינואר 2022 יתקיימו כמה מהתערוכות החשובות בסוגן בעולם כמו תערוכת הרהיטים IMM, תערוכת הממתקים ISM, התערוכה לאמצעי ייצור של ממתקים PROSWEET.

בפברואר תתקיים התערוכה SPOGA HORSE וכן התערוכה לפרזול ZOW (עדיין במתחם התערוכות של העיר באד זולצפלן)

במרץ תתקיים התערוכה  HARDWARE לכלי עבודה ועשה זאת בעצמך

דיסלדורף

מרכז התערוכות בדיסלדורף מכין עצמו לחודשים עמוסים במיוחד בתערוכות שרובן, נחשבות לגדולות והחשובות בעולם. בחודשים ינואר - מרץ יתקיימו שם התערוכה לספינות ויאכטות BOOT, התערוכה לחידושים טכנולוגיים בקמעונאות EUROCIS, התערוכה לתעשיית היופי והטיפוח BEAUTY, ותערוכת היין הגדולה והחשובה היום באירופה PROWEIN

יצויין כי שני המרכזים הללו יקיימו בתקופה המוזכרת גם תערוכות במזרח הרחוק, רוסיה ודרום אמריקה

עוד פרטים על תערוכות צפויות בגרמניה, במנוע החיפוש החינמי/בעברית לתערוכות בחו"ל www.expoexpo.com 


חזרה לרשימה >>