חדשות

תערוכת היין של דיסלדורף כבשה את המקום הראשון באירופה

(1/25/2009 3:35:49 PM)

מאת: אבי בן

 

" ביום אחד" טוענים מארגני תערוכת היין בדיסלדורף " יכולים אנשי המקצוע מן העולם לערוך סיור מדרום טירול שבאוסטריה, עבור דרך אזורי הגידול של קליפורניה אל המוזל של גרמניה ".

זה מתאפשר, משום שכל המגדלים והיצרנים מהעולם יהיו שם בתערוכת PROWEIN בין התאריכים 21 – 23 במרץ 2009.

 

תערוכת PROWEIN היא היום התערוכה החשובה ביותר בתחומה באירופה. היא עקפה את היריד בבורדו בהיקף העסקים המתבצעים בה. לא רק היצרנים והמגדלים הגרמנים יהיו שם ( 700 במספר ). מצטרפים אליהם כל המגדלים והיצרנים החשובים מאיטליה, צרפת, ספרד ואוסטריה.....וגם מישראל. לצידם, מציגים מ "העולם החדש " בתחום זה, כמו אלו מארגנטינה, אוסטרליה, ברזיל, צ`ילה, דרום אפריקה, ניו זילנד, בולגריה, גרוזיה, מקדוניה ועוד מדינות מהגוש המזרחי לשעבר.

 

בסה"כ מציגים בתערוכה זו 3,186 מציגים מ – 45 מדינות. למעלה מ – 33,000 איש מ – 50 מדינות יבקרו בה. קרוב ל – 800 עיתונאים מרחבי העולם יסקרו אותה.

 

אתר האינטרנט של התערוכה www.prowein.de מאפשר לכל אלו המתעתדים לבקר בתערוכה, לערוך בה סיור מוקדם ו"לבקר" את המציגים, לבדוק את אשר יש להם להציע ובכך לתכנן מראש את הביקור. מה שנשאר הוא לרכוש כרטיס טיסה, להזמין בית מלון, לרכוש מראש כרטיס כניסה לתערוכה אצל נציגי התערוכה בישראל ולהכין עצמם למסע טעימות יין בלתי נשכח.

 

עוד פרטים אצל הנציגות בישראל:  איטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מ טל. 03-6882929

www.itex.co.il

 


חזרה לרשימה >>