חדשות

שווקים שכדאי לשים לב אליהם בזכות עודפי היצוא שלהם

(7/11/2019 4:51:38 PM)

מספר שיא של 118,000 מציגים זרים הציגו ב - 178 תערוכות בינלאומיות בגרמניה בשנת 2018. מספר זה מבטא עליה של % 4.4 לעומת שנה קודמת.

באופן מפתיע האזור שרשם את הגידול הרב ביותר, אינו אסיה, אלא אמריקה הלטינית ( +% 16) ואחריה אפריקה (+% 10). בתוך אמריקה הלטינית היתה זו מקסיקו ש - 502 חברות מהמדינה הציגו בתערוכות בגרמניה. קולומביה (+ % 50) וצ'ילה  עלו אף הן בהטעמה. המפתיעה ולא לטובה, היתה ברזיל, שרשמה עליה מתונה של % 3.

סין, שהציפיות ממנה היו בכוון של גידול משמעותי מתמיד, אמנם היתה המדינה ממנה הגיעו הכי הרבה מציגים (4000) אבל זה רשם עליה של  % 7 בלבד.

מקרב 20 המדינות הגדולות המציגות בתערוכות בגרמניה בלטו קוריאה הדרומית (+ % 11) ספרד ( + % 5) טורקיה (+% 10) רוסיה (+% 28) ואוקראינה שהולכת ונעשית מערבית יותר באורינטציה שלה ( + % 43 )

בריטניה שמקצינה את הברקזיט, יצרה אנטגוניזם בקרב הלקוחות וזה בא לבטוי בירידה של % 5 במספר המציגים בתערוכות בגרמניה. נראה שמגמה זו תלך ותחמיר עם ההתקדמות בעזיבת האחוד האירופי.

אפריקה הולכת והופכת לגורם בתערוכות בגרמניה, באמצעות דרום אפריקה (+%13) מצרים (+ % 10) ומרוקו (+ % 9)

ולסיום, גם מהאזור שלנו יש בשורה צנועה עם עליה של % 6.

כלכלנים יכולים ללמוד הרבה מהנתונים הללו לגבי מגמות עולמיות, שווקים עתידיים והזדמנויות עסקיות, בהתבסס על כך שגרמניה היא המדינה המועדפת על ידי יצרנים בעולם, כדי לחשוף טכנולוגיות ומוצרים בתערוכות ולאתר לקוחות חדשים מכל העולם.

יודגש כי ברוב התערוכות הבינלאומיות המתקיימות במדינה, אחוז המשתתפים מחוץ לגרמניה עומד על מעל ל % 50.

כדאי לעקוב אחרי מה שקורה בתערוכות בגרמניה. אנחנו נעזור על ידי כתבות מפעם לפעם.

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

 

 

 

 

 


חזרה לרשימה >>