חדשות

רפואת ספורט היא ענף חשוב בתערוכת מדיקה 2019

(7/8/2019 10:22:34 AM)

כמה פעמים עמדנו משתאים לנוכח ידיעה בתקשורת על כך ששחקן כדורגל צעיר צנח אל מותו באמצע משחק, או על רוכב אפניים בן 50 + שלקה בלבו באמצע רכיבה? בחלק מן המקרים, אין מדובר על גורל אכזר, אלא על הזנחה. האנשים המדוברים לא ביצעו את הדבר האלמנטרי של בדיקות תקופתיות אצל רופא ספורט. תערוכת מדיקה בדיסלדורף עוסקת בנושא.

אין הבחנה בין אתלט מקצועי לחובבן, כאשר מדובר על בדיקה שוטפת של המצב הגופני. הרפואה ממליצה על עיסוק בספורט כחלק מחיזוק הגוף וחיסונו, אבל, כמו בדברים אחרים בחיים, יש גבולות.

בגרמניה קיים מוסד בשם "החברה הגרמנית לרפואת ספורט ומניעה - DGSP" שממליצה להפוך את הספורט לחלק מהחיים, משום שעיסוק בספורט לא רק מאזן לחצים, אלא גם יכול למנוע מחלות כי הוא מחזק את המערכת החיסונית ושומר על רמת הסוכר בדם.

השאלה איך אדם בוחר את הספורט המתאים לו? איפה זה מסוכן ואיפה זה מחסן? רופא משפחה מתקשה בהמלצה, לכן יש להיועץ ברופא ספורט. מאחר שכך, במדינות שונות רופא ספורט הוא חלק מהמערך הרפואי השוטף במערכת הבריאות הציבורית. אצלנו.....עדיין לא.

ברור שבמקביל לעיסוק בספורט המתאים, יש להיכנס לרוטינה של בדיקות תקופתיות לבדיקת ההשפעה על הגוף. כך, נוצרת היסטוריה ספורטיבית בתיק הרפואי, מה שמקל על רופא הספורט לטפל באדם.

כל זה מוביל לכך שבתערוכה הרפואית הגדולה בעולם לרפואה, רפואת ספורט  תופסת מקום חשוב ביותר אצל המציגים ואצל אנשי הרפואה שמגיעים, בין היתר להשתתף בכנסים הרפואיים הרלבנטים.

עוד פרטים על הנושא בלינק www.medica.de/mmsc1

אנחנו רק נבקש להזכיר כי קשה מאד למצוא חדרים בבתי מלון בדיסלדורף בתקופת התערוכה וכן להמליץ למבקרים מישראל לרכוש מראש כרטיסי כניסה לתערוכה, בהוזלה משמעותית: 30 יורו לכניסה אחת, במקום 80 יורו בקופות או 89 יורו לכל הימים במקום 209 יורו.

פרטים אצל נציגות ירידי דיסלדורף בישראל 03-6882929 [email protected] 

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

 

 

 

 


חזרה לרשימה >>