חדשות

שתי תערוכות - נסיעה אחת - כרטיס אחד

(2/17/2019 8:25:24 AM)

שתי התערוכות החשובות בעולם בתחום העץ והרהיטים מתקיימיות בגרמניה בתדירות של שנתיים. האחת בקלן Interzum והשניה בהנובר Ligna.

זו שבקלן מכסה את כל מה שקורה בתחום הפרזול, החומרים והמוצרים החצי מוגמרים וזו של הנובר , מתמחה בתחום המכונות והכלים לייצור.שתי תערוכות, שאלמלא התחרות ביניהן וגם אילו נמצא מרכז תערוכות שיכול להכיל את שתיהן, היו צריכות להתקיים כתערוכה אחת.

זאת, משום שבחלקים גדולים, קהל המבקרים חופף מצד הפרופיל שלו. נגרים מתעניינים במכונות ובציוד, כפי שהם מתעניים בחומרים ובפרזול. האחד משלים את השני.

אבל, מאחר ששתי התערוכות נכנסו ללופ של קיום באותה שנה ומהיעדר אפשרות לקיימן במקום אחד, הן יצרו מנגנון תאום, לפחות מצד המבקרים, לפיו, כל מבקר, שירכוש כרטיס כניסה לתערוכה אחת, יוכל להשתמש בו גם לתערוכה השניה.

ומדובר בחסכון משמעותי, מאחר שכרטיס הכניסה בשתי התערוכות אינו זול.

התיאום ביניהן גם קבע את תאריך קיומן. Interzum בקלן תתקיים בין התאריכים 21 - 24 במאי 2019 http://www.interzum.com/ ו - Ligna בהנובר בין התאריכים 27 - 31 במאי 2019 https://www.ligna.de/home 

התערוכה הראשונה מסתיימת ביום ששי והשניה מתחילה, אחרי סוף השבוע, ביום שני. בשנים קודמות מבקרים מישראל שילבו בין התערוכות "סוף שבוע רגוע" בגרמניה ובנסיעה אחת, ביקרו בשתי התערוכות.

איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ מציעה למבקרים בישראל כרטיסי כניסה בהנחה, לתערוכת אינטרצום בקלן , שישמשו את אלו שימשיכו לליגנה גם בהנובר.

כדי לרכוש את הכרטיס המשולב, יש לפנות אל איטקס בע"מ 03-6882929 ולבקש את עליזה.

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

 


חזרה לרשימה >>