חדשות

לפי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל, תערוכות מזון ואנרגיה יובילו ב - 2018

(12/20/2017 12:30:18 PM)

תערוכות הן חלון הראווה של הכלכלה במקום בו הן מתקיימות. הן מסמנות את מצב השוק, את כיווני ההתפתחות שלו ולצד זה, הן מרמזות על מה שיהיה חלק מחיינו בשנים הקרובות.

אם ננסה לחבר בין כל השווקים בעולם בנסיון למצוא מכנה משותף בנושאי התערוכות, נמצא שנושא אחד בולט מעל כולם. מזון. הדאגה הגדולה ביותר של האנושות לנוכח המספרים הגדלים והולכים של האוכלוסיה העולמית.

ענין נוסף משותף, הוא נושא האנרגיה ואיכות הסביבה המאיים על המקורות להפעלת העולם ולשימורו. מזון ואנרגיה הם הנושאים שהכי באים לביטוי בסצינת התערוכות בעולם בשנת 2018.

יש לציין שגם בשנה שעברה, הן עמדו בראש, מה שמלמד כי על שני נושאים אלו עומדת האנושות במאה ה-21

בשנות השמונים במאה שעברה, שני הנושאים שכיכבו בתערוכות בעולם, היו מחשבים  ואופנה. הנה כי כן, העולם מתאים עצמו למציאות שבה הקיומיות חשובה מההנאה.

בעולם מתקיימות מדי שנה כ - 18,000 תערוכות. מחצית מהן באירופה והשאר בארה"ב ושאר העולם. קרוב לשני שלישים מהתערוכות הן ברמה המקומית והאזורית בהן הן מתקיימות ולגבי השאר, יש הבדלים במידת חשיבותן.

היבואנים והיצרנים בישראל ממוקדים מאד בתערוכות בהן יוכלו לפגוש כמה שיותר מציגים מכל העולם ולחסוך בכך נסיעות לתערוכות במדינות השונות. דוגמא לכך היא תערוכת המזון "אנוגה" בקלן שבה מציגים קרוב לששת אלפים מציגים מכל העולם. כך, הישראלים יכולים לפגוש יצרנים מאפריקה, אוסטרליה ואסיה, ולחסוך לעצמם נסיעות ליבשות אלו, לתערוכות מזון.

מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל, עושה מיום הקמתו, עבור הישראלים, את המיון הראשוני בהעדיפו את התערוכות שלהן חשיבות לשוק הישראלי. שונה הדבר בגירסה באנגלית של מנוע החיפוש www.exhibitionet.net שם המיון הזה לא נעשה.

הנושאים שיובילו אם כן בשנת 2018 הם:

מזון - 542 תערוכות (לא כלולות תערוכות אריזה ומילוי)

אנרגיה ואנרגיה חלופית - 207

תקשורת ותקשורת חזותית - 114

טכנולוגיה - 87

מחשבים וטכנולוגית מידע - 136

הרחק מאחור, נותרו תערוכות האופנה - 42

 

המדינה המובילה במספר התערוכות היא, כמובן, סין עם 552 תערוכות, שמתוכן כמה תריסרים בלבד הן חשובות ברמה העולמית.

גרמניה דולקת אחריה עם 442 תערוכות, אך יותר ממאה מהתערוכות, נחשבות למובילות בעולם.

את כל התערוכות הללו ואחרות אפשר למצוא במנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל. השימוש במנוע החיפוש בעברית www.expoexpo.com הוא ידידותי ובעיקר....חינמי.

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx


חזרה לרשימה >>