חדשות

6,500 מציגים בתערוכה אחת ליין?יש דבר כזה

(11/15/2017 10:53:36 AM)

תערוכת proweine בדיסלדורף, הפכה להיות התערוכה המובילה בעולם. אפשר לומר ש"לא באשמתה". מה שגרם לכך היא ההערכה של היצרנים, שמקבלי ההחלטות והקניינים מכל העולם, מעדיפים לנהל עסקים בתערוכות בגרמניה.

הערכה זו, מבוססת על מציאות שלפיה בתערוכות מסוימות אחוז המבקרים הזרים בתערוכות בגרמניה עובר את מחסום ה - % 50. דבר שלא קורה בשום מקום אחר בעולם. אומר לעצמו המציג הצרפתי "אם אני רוצה לפגוש לא רק קניינים צרפתים, הרי עדיף לי להציג בגרמניה."

וכמוהו גם יצרנים מאיטליה, ספרד, פורטוגל ועוד.הערכה זו, מעוגנת כאמור במציאות, משום שבתערוכת פרוווין בשנה שעברה, הציגו 1600 מציגים מאיטליה, 1500 מציגים מצרפת מול 1,000 מציגים מגרמניה עצמה.

כך הפכה prowein לאירוע החשוב בעולם ליין.ואפילו הזמר סטינג, שמגדל יין בטוסקנה, הציג וכיבד בנוכחותו את התערוכה של 2017.


התערוכה הקרובה תתקיים בחודש מרץ 2018. מאחר שרוב המציגים כבר הבטיחו מקומם, העלו מארגני התערוכה את שמותיהם  ופרטיהם לאתר התערוכה והוסיפו הערה, שאין להתיחס לזה כרשימה סופית, מאחר שמדי יום מצטרפים עוד מציגים. https://www.prowein.com/cgi-bin/md_prowein/lib/pub/tt.cgi/Exhibitors_Products.html?oid=29556&lang=2&ticket=g_u_e_s_t 

שטח התערוכה מוגבל ליכולת מרכז הירידים לקלוט ונוצרה רשימה של ממתינים. בשל כך, הוחלט לפני כמה שנים לייצא את המותג למדינות אחרות מהן מגיעים מבקרים במסות והיום היא מופיעה גם בסין ובסינגפור.

הכניסה לתערוכה היא בתשלום ומבקרים מישראל יכולים לרכוש כרטיסי כניסה בהנחה אצל נציגות ירידי דיסלדורף בישראל : איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ 03-6882929 [email protected] 

מוצע למבקרים לשריין טיסות ובתי מלון זמן רב מראש.

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

 


חזרה לרשימה >>