חדשות

מטבח נגיש לאנשים עם מוגבלות יוצג לראשונה בתערוכה בתל אביב

(7/30/2017 3:46:54 PM)

בחודש אוקטובר 2017 (24-26) תתקיים במרכז הירידים בישראל התערוכה המקצועית המקיפה של תחום רפואת השיניים בישראל - אידן 2017. בתערוכה ישתתפו כמאה יצרנים ויבואנים של ציוד דנטלי והיא מיועדת לרופאי השיניים מישראל ומהרשות הפלסטינית וכן לשאר העוסקים בתחום, כמו מעבדות, טכנאים וסייעות.

בתערוכה אשר מתקיימת אחת לשנתיים במרכז הירידים של קלן, מציגות כששים חברות יצרניות מישראל וזו ככל הנראה, ההשתתפות הגדולה ביותר של יצרנים מהתחום בתערוכה כלשהי בעולם. ישראל נחשבת למעצמה עולמית בתחום השתלם והטכנולוגיות הקשורות בהשתלה.

אפשר להירשם לביקור בתערוכה ב - www.dentalshow.net הביקור אינו כרוך בתשלום

התערוכה בה יוצג לראשונה המטבח הנגיש לאנשים עם מוגבלות  טימבר 2017 תתקיים במרכז הירידים בתל אביב בין התאריכים 21-23 בנובמבר 2017  בביתן החדש מס' 2 היוזמה היא של מארגני התערוכה והתכנון מעשה ידיו של האדריכל ויועץ הנגישות יזהר יערי.

המטבח הנגיש ייוצר על ידי אלפנט חרושת עץ בע"מ, חברה משפחתית, דור שלישי ליצור מטבחים. זהו מפעל מודרני ומתועש שפועל בשוק הפרטי והמוסדי ונותן מענה למטבחים, חדרי רחצה, ארונות ואביזרי עץ משלימים. בשוק המוסדי הוא נותן פתרונות המשולבים במתכת, זכוכית חשמל ותאורה לחדרי קבלה, אולמות שירות לקוחות וריהוט משרדי.  

יודגש, כי המפעל נאות לייצר את המטבח הנגיש כתרומה לקהילת האנשים עם מוגבלות בישראל.

מעבר לזאת, התערוכה מציגה באמצעות עשרות החברות המציגות בה, את החידושים האחרונים בציוד ובטכנולוגיות לתעשיית העץ והרהיטים וכן פתרונות מתוחכמים לפירזול וחומרים לתעשיית העץ והרהיטים.

 

הביקור בתערוכה אינו כרוך בתשלום, אך יש להירשם ב - www.reg.co.il/timber17

 

המעוניינים בפרטים נוספים יפנו אל איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ 03-6882929

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx


חזרה לרשימה >>