חדשות

הטכנולוגיה הרפואית מישראל אינה יודעת גבולות

(2/27/2017 1:52:44 PM)

לעתים נדמה שיריד דיסלדורף צריך לאמץ את ישראל ולהכריז עליה כעל "ידידת מדיקה". כי בתערוכה השנתית בדיסלדורף, ישראל נחשבת למרכז התעניינות המבקרים ובתערוכות שהיריד מארגן בעולם, תחת המותג   World of Medica מקומה של ישראל אינו נפקד.

 בסבב העולמי כלולות המדינות הבאות:גרמניה, סינגפור, סין, הודו (2 תערוכות) ארה"ב, רוסיה, תאילנד וברזיל.

גם יריד קלן מקיים את התערוכה הרפואית החשובה בעולם בתחום השיניים. שם ישראל נמצאת מקום הששי אחרי איטליה, קוריאה, סין, צרפת ושוויץ.  התערוכה מתקיימת גם בסינגפור וגם שם ישראל מפגינה נוכחות מרשימה.

בהתאם למדינות היעד של ישראל, מכון היצוא מכוון את העמדתם של ביתנים לאומיים. אנחנו רוצים להפנות את תשומת הלב לתערוכה שתתקיים במאי 2017 בסאו פאולו בשם Hospitalar שמושכת אליה מבקרים מדרום אמריקה. http://www.hospitalar.com/en/

מדיקה בדיסלדורף, בכל חודש נובמבר, היא ספינת הדגל של התערוכות הרפואיות בעולם. כל הביתנים במתחם התערוכות משתתפים בחגיגה ומארחים כשלושת אלפים מציגים ולמעלה ממאה אלף מבקרים במכל העולם.

בכל שנה, הרשמת המציגים "לשנה הבאה" מסתיימת כשלושה חודשים אחרי סיום כל תערוכה, עובדה המקשה על יצרנים חדשים להצטרף, משום שהותיקים מקבלים עדיפות.

לכן, מומלץ, לאותם מציגים, לפנות אל מכון היצוא ולשריין לעצמם מקום בביתן הלאומי. מכון היצוא גם מסייע להם בקביעת פגישות עם קניינים ואנשי מקצוע.

אין הרשמה של "הרגע האחרון" במדיקה. רשימת הממתינים מתארכת מדי שנה, כך שהמאחרים, כמו משה רבנו, יראו את התערוכה מרחוק....או מקרוב... אבל כמבקרים. 

את רשימת התערוכות של יריד דיסלדורף בעולם, ניתן לראות ב - http://www.medica-tradefair.com/cgi-bin/md_medica/lib/pub/tt.cgi/World_of_MEDICA.html?oid=78990&lang=2&ticket=g_u_e_s_t&src=medby2

  

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

 

 


חזרה לרשימה >>