חדשות

יריד קלן משתלט על תחום תערוכות הפרזול וחלקי רהיטים

(11/23/2016 9:37:37 AM)

תערוכת Zow התקיימה לראשונה לפני כעשרים שנה, ביוזמה של איש עסקים גרמני, שהחליט שאירוע מקצועי בתחום הפרזול לרהיטים חייב להתקיים בלב תעשיית הריהוט של גרמניה, בעיר הקרויה באד זולצפלן. אנשים הרימו גבה, אך היזם התעקש.

הוא הכין קונצפט ייחודי לתערוכה, בהחליטו שכל ביתני התערוכה ייראו זהים ובכך, הבולטות של המציגים תעבור מעיצוב הביתן לתוכן המוצרים שבו. הקונצפט התקבל באהדה, הן ע"י המציגים והן על ידי הקהל. ביקור בתערוכה, איפשר לאנשי המקצוע, גם לפגוש במקביל יצרנים המפוזרים באזור.

בשל הקונצפט היחודי, לא ראו בקלן בתערוכה זו תחרות. אבל המציאות טפחה על פניהם, משום שהיזם החל לארגן את הקונצפט המוצלח גם במקומות אחרים מחוץ לגרמניה, כמו טורקיה, איטליה, סין וספרד. או אז החלו להרגיש בקלן שמבקרים שהגיעו בעבר לאינטרצום "נשארים בבית" בעטיה של התערוכה התקיימת במדינותיהם.

היזם הגרמני החליט בשלב מסוים לעשות אקזיט ומכר ב - 2010 את המותג לחברה בריטית לארגון תערוכות בשם clarion. כדרך חברה גדולה רב לאומית, הוכנסו שינויים אשר הובילו בסופו של דבר את התערוכה הקונצפטואלית הזו, לעוד תערוכה בנושא. השוק הגיב בהתאם והתערוכה נכנסה למסלול של ירידה.

לרגע הזה חיכו ביריד קלן ולאחר - 6 שנים, הגישו לחברה הבריטית הצעה שלא יכלו לסרב לה. Zow הפכה להיות תערוכה של יריד קלן.

כדי למנוע תחרות בינה לבין אינטרצום, התערוכה שתוכננה ל - 2017 בוטלה, מאחר שאינטרצום מתקיימת במרכז הירידים של קלן ב - 2017 והיא תחזור לחיים, במרכז התערוכות של באד זולצפלן החל מ - 2018 ותתקיים שם בכל שנתיים, בשנה הזוגית.

בכך, השלים יריד קלן את השתלטותו על התעשייה האדירה של פירזול ומוצרים חצי מוגמרים לתעשיית הרהיטים.

חברת איטקס, נציגת ירידי קלן בישראל, תטפל בחלק הישראלי של התערוכה הישנה/חדשה ותתן שירות למציגים ולמבקרים מישראל.

אם כן, תערוכת Interzum תתקיים במאי 2017 במרכז הירידים של קלן ותערוכת Zow תתקיים בבאד זולצפלן בחודש פברואר 2018.  

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx


חזרה לרשימה >>