חדשות

מעצבים ויצרנים של דברים לתינוקות, עשו את זה נכון

(7/6/2016 12:55:13 PM)

תחום ייצור המוצרים לתינוקות בארץ הוא חדש יחסית. עד לשנים האחרונות השוק היה מבוסס על יבוא. מי לא גדל על "צ'יקו"? הכניסה לשוק של בוגרי מוסדות לעיצוב כמו שנקר, הפיחה רוח חדשה וגילתה כי יש בארץ מעצבים של עזרים לתינוקות, בגדים, עגלות, רהיטים,ועוד.

המעצבים הללו, חלקם בסיוע של אנשי עסקים שתמכו בהם כספית, מצאו את דרכם אל התערוכה החשובה באירופה לתינוקות וילדים K+J במרכז הירידים של קלן. מה שראו בתערוכה העצומה הזו

(100,000 מ"ר ב - 2015) אצל 1000 המציגים מכל העולם, עודד אותם מאד.

הם הבינו שהתיחכום בתחום הזה מהמציגים והלאה. פה ושם הם נתקלו במוצרים חכמים, אבל היה ברור להם שיש כאן נישה שצריך להיכנס אליה. והם עשו זאת. הם עיצבו וייצרו דגמים של מוצרים מתוחכמים לתינוקות, הזמינו שטח בתערוכה, נרשמו לתחרויות שמלוות את התערוכה והצליחו בגדול לעורר את תשומת הלב של הקניינים הגדולים בעולם.

סייעה להם העובדה שבכל תחרות הם זכו בפרסים ובעקבותיהם בכיסוי תקשורתי. ישראל, יעידו נציגי יריד קלן בישראל, הפכה להיות מוצר נדרש בתערוכה.

הצלחה מעוררת הצלחה וכך הגיע המצב לכך שבתערוכה הקרובה בספטמבר 2016 (15 - 18) יציגו כבר קרוב ל - 20 מציגים מישראל.

איך הגענו למצב הזה? פשוט. המציגים הפוטנציאלים עשו את הדרך הנכונה לקבלת ההחלטה. הם ביקרו בתערוכה, דיברו עם מציגים, תשאלו מבקרים, העריכו את סדר הגודל של ביתן מינימלי שבו יוכלו להציג, בדקו עלויות ועם  כל הנתונים ביד, שיקללו והגיעו להחלטה.

כיצד מודדים האם ההחלטה המקורית היתה נכונה? דרך ההשתתפות החוזרת כמובן. אלו שהתחילו בקטן, לא רק שהמשיכו להציג, אלא שגם הגדילו שטחים ותקציבים וטיפחו את הסוכנים החדשים שלהם בחו"ל. הם שימשו גם דגם למציגים החדשים וכך הנוכחות הישראלית מתרחבת מדי שנה.

שאפו למעצבים על ההעזה והחזון ובקשה למציגים אחרים בתערוכות אחרות: לא בושה לחקות דבר נכון. ראו דרכם והחכימו.

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx


חזרה לרשימה >>