חדשות

חפשו את תו האיכות כאשר אתם רוצים להציג בחו"ל

(5/30/2016 11:31:55 AM)

מפעלים שמציגים בתערוכות בינלאומיות בחו"ל במגמה למצוא שווקים חדשים, מתלבטים קשות (או צריכים היו להתלבט...) בשאלה באיזו מדינה להציג ובאיזו תערוכה, מבין המגוון המוצע בשוק באותה מדינה.

לעתים, התשובה היא להציג בגרמניה בתערוכה בינלאומית, אליה מגיעים אנשי מקצוע וקניינים מהמדינה אליה רוצים לייצא.

אבל כאשר גרמניה אינה התשובה המספקת, לא נותר אלא לחפש ולבדוק באיזו תערוכה  באותה מדינה, עלינו להציג. תהליך הבדיקה ארוך. יש לבדוק לפרטי פרטים את ההיסטוריה של התערוכה, מי המארגנים? מה אמינות הנתונים שהם משחררים לגבי התערוכה הקודמת. מי ביקר בתערוכה בעבר? מה הפרופיל הממוצע? שאלות רבות, שלא תמיד יש להן תשובות.

אז הנה טיפ קטן החוסך זמן והתלבטויות: חפשו באותה מדינה את התערוכה שמאורגנת על ידי אחד ממרכזי התערוכות של גרמניה. או אז, המוניטין והתדמית של התערוכה המקבילה בגרמניה, אינם מאפשרים למארגנים "לחפף". במילים אחרות חפשו את תו האיכות של Made by Germans

כדי להסביר במה מדובר, להלן מספר תערוכות המאורגנות על ידי ירידי קלן ודיסלדורף במדינות שונות בעולם, רובן בחזקת שכפול בקנה מידה שונה, של מותגי התערוכות המוכרים שלהם:

יריד קלן: ילדים ותינוקות בסאו פאולו, מזון בהודו ובקולומביה, רפואת שיניים בסין וסינגפור, רהיטים בארה"ב, טכנולוגיה לעיבוד מזון בברזיל ובהודו ועוד

יריד דיסלדורף: רפואה בברזיל, סין, הודו, סינגפור, טורקיה, ארה"ב. אריזה בהודו, רוסיה, סין, אינדונזיה, איראן, קניה ועוד. כך גם בנושאים כמו דפוס, צנורות ושפופרות, מתכת ועוד.

אל קלן ודיסלדורף  מצטרפים עוד מרכזי תערוכות כמו פרנקפורט, ברלין, מינכן, הנובר, שטוטגרט ונירנברג

בכל התערוכות מחוץ לגרמניה, הבסיס הוא מציגים גרמנים שאליהם מצטרפים מציגים מקומיים ומכל העולם.

זו מן הסתם, צריכה להיות האופציה המועדפת על ידי ישראלים. לכל המארגנים הגרמנים יש נציגויות בישראל ואפשר וצריך להיועץ בהם בבחירת התערוכה הנכונה.

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx


חזרה לרשימה >>