חדשות

מתי דיברתם לאחרונה עם בקבוק הויסקי שלכם?

(12/10/2015 1:46:22 PM)

לקראת תערוכת הדפוס דרופה בדיסלדורף, מנהלים מזה זמן, מארגני התערוכה, פורומים ובלוגים הקשורים לדפוס. הנה ידיעה שליקטנו לאחרונה.

חברת המשקאות   Diageo  ביחד עם חברה נורבגית לייצור מדבקות   Thinfilm  הוציאה לשוק את המדבקה המוצמדת לבקבוק השתייה החריפה ובעזרת טכנולוגיית NFC מתקשרת עם הטלפון החכם.

יודגש כי אין צורך שהטלפון יהיה מקושר לאינטרנט (ווי פי) משום שלכל טלפון חכם יש יכולת לקלוט הודעות הנשלחות ב – NFC.

התווית יכולה לספר האם הבקבוק נפתח, כמו גם להציע למשתמש הצעות שונות למתכוני קוקטיילים. התוית המוצמדת מאפשרת ליצרן לעקוב אחרי שרשרת ההפצה מרגע צאת הבקבוק מהמפעל, דרך הובלתו למחסן ההפצה ועד להגעתו לחנות. במערך הלוגיסטיקה וההפצה של סחורות, יש לכך חשיבות גדולה.

בזכות יכולתה של התווית לשדר, אפילו אם חותמת היצרן עליה נפגעה, אפשר לשמור על הזהות המקורית של המוצר ולאתר זיופים. בישראל, כמו במדינות גדולות....בהרבה ממנה, תעשיית זיוף המשקאות החריפים פורחת והנה עוד דרך להיות בטוחים שקנינו את המוצר המקורי.

בעזרת הדפסת התווית "המדברת", ניתן לפתוח ערוצים חדשים בתחום פרסומת מודפסת, משהו שכנראה ייכנס לשוק בקרוב.

עוד טכנולוגיה אותה אפשר יהיה לראות בתערוכת הדפוס "דרופה" שתתקיים במרכז התערוכות של דיסלדורף בין התאריכים 31 במאי - 10 ביוני 2016 .

כרטיסי כניסה בהנחות גדולות אצל הנציגות בישראל : איטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מ נירים 3 תל אביב טל. 03-6882929 [email protected] www.itex.co.il

לקריאת עוד כתבות וחדשות מעולם התערוכות: www.expoexpo.com/PageLN.aspx

l

 

 


חזרה לרשימה >>