חדשות

נצנצים בחורף

(11/30/2015 12:54:26 PM)

בדרך כלל, אנחנו נהנים לשלוח אליכם מידע וכתבות הקשורים לתחום התערוכות, כדי לעדכן אתכם ולהקל על קבלת ההחלטות , בין אם מדובר בהצגה בתערוכות בחו"ל או בביקור מקצועי.

החורף שבא עלינו ואיתו המעבר לשעון חורף, גרמו לכך שבשעה ארבע אחה"צ כבר מחשיך ורוכבי האפניים והאפנועים, שהשעה הזאת היא אמצע היום בשבילם, הופכים להיות "בלתי נראים" לציבור נהגי המכוניות.

יצאנו מהנחה שלפחות % 70 ממנויי הניוזלטר הם גם רוכבי אפניים, אפנועים, ג'וגרים ו....בעלי כלבים ולכן החלטנו לדווח להם על המוצר הבטיחותי הקרוי "נצנצים"

מחקרים מראים שנסיעה שגרתית עם מראות לא חריגים, כמו אורות אחוריים או אורות הבלמים של הרכבים שלפנינו, הופכים במהלך נסיעה "לחלק מהנוף" ומספר לא מבוטל של של מפגשי הפגושים בנתיבי איילון, למשל, נגרמים בשל כך. ואם מישהו נמצא בין הפגושים....זה בין מצב לא נעים, למצב קליני.

מאידך, כל תופעה חריגה בכביש, מושכת את הנהגים ומעוררת את תשומת ליבם לתופעה.

והתופעה היא אנחנו, שהצמדנו(עם ולקרו בלבד) פס של לדים אדומים מנצנצים אל אחורי האפניים והאפנועים ואל הקסדות שלנו. האורות המנצנצים מושכים את תשומת לב הנהגים והופכים את הנוכחות שלנו לחריגה. אגב, הפס המנצנץ ניתן להסרה, כאשר האפניים או האפנועים "נחים"

בחו"ל, הנצנצים משמשים גם את אלפי הג'וגרים הרצים בשעות החשיכה, בעונדם את הנצנצים על הזרוע, כמו גם את אלו הנוהגים להוציא את הכלב לטיול בשעות הערב. נוכחותם בשטח מורגשת מאד ונהגי הרכב נזהרים מלהתקרב אליהם.

שם (בחו"ל) כך מצאנו דיווחים באינטרנט, בעלי רכבים רוכשים לפחות שני סרטים מנצנצים ועונדים אותם על הזרוע, כדי שנהגים אחרים יבחינו בהם בעת שהם נתקעים בדרך או מחליפים גלגל בחשיכה.

עורך הניוזלטר, שנמנה על רוכבי האפנועים והאפניים, הביא לשימושו הפרטי וגם... עבור חברים כמות של סרטי נצנצים. אלו נחטפו מיד.

בעקבות כך, הגיעה לארץ כמות נוספת ואנחנו ממליצים למנויי הניוזלטר הרלבנטים, ליצור אתנו קשר ואנחנו נדאג, תמורת סכום סמלי של 20 ש"ח לסרט נצנצים להעבירו ללקוח ע"י שליח (בגוש דן) או בדואר. אפשר גם לבוא לקחת. אנחנו בתל אביב, ליד אצטדיון הכדורסל ביד אליהו.

טלפון לפרטים ולתיאום: עליזה 03-6882929 או במייל [email protected]  

חורף בטוח לכולנו בדרכים


חזרה לרשימה >>