חדשות

האם "דור המילניום" ישנה את פני התערוכות בעולם?

(11/25/2015 12:33:23 PM)

הארגון הנקרא Next Generation Events פרסם לאחרונה תוצאות של מחקר שנערך במדגם מייצג של צעירים, בני דור המילניום  ב - 10 מדינות בעולם. למרות הקשר הקיים בין בני דור זה ובין מה שקשור לאירועי ספורט כמו המשחקים האולימפים או אליפות העולם בכדורגל, אולי, שלא כצפוי, מה שמועדף על ידם הם אירועי תרבות ואמנות.

6 מתוך 10 האירועים המובילים, הם בתחום הזה. השאר קשורים לספורט. מה שמעניין במחקר שנערך, הוא שבהעדפות שלהם, בולטת העדפתם של אירועים ידועים שיש להם "היסטוריה". מה שמלמד שהנועזות והרצון להתנסות חדשה אינם מאפיינים אותם, בניגוד לדור הקודם, "דור ה - X ".

מעניין עוד לציין כי בכל הקשור למקומות בהם נערכים אירועים ותערוכות, 7 מתוך 10 ציינו שהם פתוחים לאירועים הנערכים במקומות, שאינם ארץ המקור שלהם.....אבל יחד עם זאת עלויות ההשתתפות בהם הן מרכיב מרכזי בהחלטה. 

נתון מעניין נוסף נעוץ בשאלה "מה ייצא לי מזה?" רוב האנשים שהשתתפו במחקר אומרים שתערוכה או אירוע כלשהו, מושך אותם יותר, אם יש בו הזדמנויות לג'ובים. כלומר, נושא האירוע, העוסק בתחום המעניין אותם,  חשוב לצורך קבלת החלטה, אבל חשוב מאד שיהיו בו גם הזדמנויות לתעסוקה.

נדמה שזה נתון אופרטיבי עבור מארגני תערוכות, כי עד כה, לא הוצבה במה לנושא הזדמנויות תעסוקה, במסגרת אירוע מקצועי. אז אם רוצים למשוך לאירוע את הצעירים בני דור המילניום, חשוב להפנים נתון זה.

 




 

 

 

 

 


חזרה לרשימה >>