חדשות

3 חברות פרטיות מובילות את תעשיית התערוכות העולמית בהכנסותיהן

(10/7/2015 11:57:22 AM)

את 3 החברות שלהלן, אפשר לפגוש היום בכל מדינה בעולם (להוציא ישראל) ובכל ענף תעשייתי. אלו חברות רב לאומיות לארגון תערוכות ששתיים מהן בריטיות שבאו מתחום ההוצאה לאור.

המדובר בחברת Reed ו - Ubm הבריטיות והחברה הצרפתית Gl שלושתן ניצבות במקומות הראשונים בדרוג ההכנסות מתערוכות בשנת 2014. "ריד" הגיעה ל - 1.150 מיליארד יורו, "ג'י אל" הציגה הכנסות של 939.4 מליון יורו ו "יו בי אם" הגיעה ל - 561 מליון יורו.

שתי הראשונות מחזיקות בכמה מרכזי תערוכות בנוסף להיותן מארגנות של תערוכות במקומות אחרים בעולם. "ריד" מחזיקה את המרכזים באוסטריה (וינה וזלצבורג) ו "ג'י אל" חלק נכבד של המרכזים של פריז ובערים נוספות בצרפת, כמו גם מרכז בשנחאי.

הגמישות בין ארוח תערוכות במרכזים שלך ובין שכירת מרכזים אחרים עבור התערוכות שלך, היא שמאפשרת רוחיות יפה בסוף השנה.

גרמניה, כמדינה, מובילה כמובן בהכנסות (למעלה מ - 3 מיליארד יורו) אבל העובדה שהמארגנים הגדולים הם גם הבעלים של מרכזי התערוכות, גוררת אותן אמנם להכנסות גבוהות, אך גם להוצאות תחזוקה משמעותיים. הגרמנים דוגלים בקונצפט הבעלות על מרכזי תערוכות ולכן, גם רוב התערוכות שלהם בסין, מתקיימות במרכז התערוכות sniec שבשנחאי ששייך.....למספר מרכזי תערוכות מגרמניה.

אין מה לדאוג לגרמנים.  5 מרכזי תערוכות מבין עשרת הראשונים ברשימת מובילי ההכנסות מתערוכות, הם גרמנים!! זאת, בזכות העובדה ש - % 55 בממוצע, מכלל המציגים בתערוכות בגרמניה הם זרים וכן שליש מכלל המבקרים באים מחוץ לגרמניה. מכך, נהנים גם הערים בהן מתקיימות התערוכות.

כאשר אחת משלוש החברות המובילות שצוינו, תחנוך תערוכה בישראל, נדע שאנחנו ככל המדינות.

 


חזרה לרשימה >>