חדשות

יש המאמצים טכנולוגיות חדשות במהירות....ויש גרמנים

(6/23/2015 10:35:41 AM)

יש מארגני תערוכות בעולם שנסמכים הרבה על אינטואיציות או מבט כללי על שוק נתון, כדי להחליט אם לארגן תערוכה מקצועית שהמשק "חייב אותה".

יש כאלה ויש גרמנים.

אלו תמיד יערכו סקרים מקדימים הכוללים סריקה של הנושא במדינות שונות בעולם, המצב בגרמניה, כמה אנשים וחברות קשורים לנושא, קודם כל בגרמניה ולאחריה "שאר העולם".

כך נעשה לפני קבלת ההחלטה לקיים את התערוכה לטכנולוגיות בתחום הקמעונאות, כחלק נפרד מהתערוכה הגדולה בתחום "יורושופ". 

 Eurocis נולדה כתערוכה עצמאית לאחר שהתברר שיש הצדקה לדרישה מצד מציגים ומצד מבקרים מקצועיים לאירוע נפרד ויעודי.

היום כאשר התערוכה קיבלה הכרה עולמית, מי זוכר את ההיסטוריה?

דוגמא שממחישה את הצלילה לעומק של הגרמנים, הוא נושא התשלומים בחנויות. במיוחד מול הטרנד להשתמש בטלפונים החכמים כאמצעי תשלום.

סקר מקיף שנעשה על ידי המכון לחקר הקמעונאות הגרמני, מלמד ש - % 70 מכלל הצרכנים בגרמניה מעדיפים להשתמש במזומן בעת ביצוע קנייה. בכללם אלו המשלמים בכרטיס אשראי שהאחריות הביטוחית שלו חלה על מנפיקי הכרטיסים. כך רואים עצמם הגרמנים מוגנים מפני רמאויות.

הטלפון החכם עדיין לא נתפס אצלם כאמצעי תשלום, משום שהגרמנים לא סומכים על יושרם של הקמעונאים. מה פירוש? כדי לשלם עם הטלפון על מחזיק המכשיר להוריד אפליקציה של הקמעונאי ודרכה לבצע את התשלום...וכאן מקור הבעיה.

אבל, למרות זאת, הצעירים כבר משתמשים, זאת כתוצאה ממבצעי שכנוע של רשתות קמעונאיות גדולות. בברלין אף התארגנו כמה קמעונאים גדולים להקמת רשת  “NFC City Berlin“ המשתמשת בטכנולוגיה near field communication כדי לבצע את התשלום בטלפון.

אולי העובדה שדויטשה טלקום וטלפוניקה גרמניה תוכמכות מאחור בפרויקט, מסייעת להצלחתו.

כך או כך, מאחר, שניכרים תזוזה ושינוי בתחום אמצעי התשלום בקמעונאות, הוחלט לשלב את הנושא ולהביא אותו לביטוי בתערוכה הקרובה שתתקיים בדיסלדורף בין התאריכים 23 - 25 בפברואר 2016

-www.eurocis-tradefair.com

אגב, כרטיסי כניסה בהנחה אפשר להשיג אצל נציגי התערוכה בישראל - איטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מ 03-6882929

 


חזרה לרשימה >>