חדשות

קפה אינטרנט - אאוט קפה עם מדפסת 3D אין

(11/30/2014 9:43:23 AM)

המלחמה בין בתי הקפה בארץ, מתייחסת למחיר הקפה. בחו"ל מאחר שמחירי הקפה סבירים, המאבק הוא על שיווק. לאחר שהאינטרנט הפך לחלק מהחיים, הכנסת ווי פיי לבתי קפה, כבר אינה מקור משיכה. אימצו את מוחם בעלי בתי הקפה הגיעו למקור משיכה חדש, שנכון לעכשיו מוכיח עצמו.

הפורטל של תערוכת הדפוס בדיסלדורף מגלה שבתי קפה בגרמניה הכניסו מדפסות תלת מימד לבתי הקפה ומאפשרות לבאיו, לשתות קפה ולהדפיס לעצמם את הכוס וכל דבר אחר שמתאים לגודל המדפסת.

יגענו וחיפשנו אם ישנם מקומות נוספים בעולם שאימצו את השיטה, שהרי גרמניה אינה ידועה כמדינה חלוצת טרנדים ואכן, חוץ מאשר ישראל, נדמה שכל העולם כבר נדבק במחלה החדשה. מבואנוס איירס, עבור דרך טוקיו ולונדון ופריז, צצו וצמחו בחודשים האחרונים בתי קפה עם מכונות להדפסת תלת מימד.

יש לצפות שבקרוב מאד נראה את זה, לפחות בתל אביב. וכאן שוב תעלה שאלת המחיר. כי בלונדון למשל המחיר ההתחלתי להדפס הוא כ - 2 ליש"ט(המחיר נקבע לפי גודל ההדפסה).

לכולם ברור שההכנסה מההדפסה אינה הסיבה שמאחרי היוזמה. אחד מבעלי בית הקפה בלונדון, נתן את ההסבר האמיתי: " הליך ההדפסה מחייב את המדפיס לשהות בבית הקפה, הרבה מעבר לזמן הרגיל, כאשר הוא נכנס לשתות קפה ובזמן הזה, הוא מזמין עוד דברים. הוא גם מביא את חבריו שיצפו בהליך וגם הם מזמינים וכך ההשקעה הופכת להיות כדאית"

נראה מתי ואיך זה יקרה אצלנו . עוד בנושא


חזרה לרשימה >>