חדשות

מרכז התערוכות הגדול ביותר באסיה הולך ומוקם...בקוריאה

(10/18/2006 11:13:42 AM)

פני העולם מופנות אל התערוכות המתקיימות בסין. גם רוב ההשקעות בהקמת מרכזי תערוכות חדשים, מוצאות דרכן אל סין. ולמרות שההיגיון אומר שדווקא מדינה עתירת אוכלוסין זו, היא זו שצריכה להקים בתחומה את מרכז התערוכות הגדול באסיה, ראה זה פלא, דווקא קוריאה ( הדרומית ) היא זו שמקימה אותו.

 

המרכז החדש שיפתח בשנת 2009 מוקם בתחומה של העיר אינצ'ון השוכנת בפריפריה של סיאול הבירה ( 28 ק"מ צפונית לה ) והוא ישתרע על שטח של 650,000 מ"ר, ממנו 470,000 מ"ר ביתנים מקורים. בפתיחתו, יהיה זה המרכז הגדול ביותר באסיה.

 

סביב העיר חיים כ – 2.5 מיליון תושבים והיא משמשת מזה שנים כאזור סחר חופשי. ככזו, היא מושכת אליה עסקים רבים של יצואנים מכל העולם, הרואים בה בסיס לוגיסטי להפצת מוצריהם ברחבי היבשת.

 

יריד מילנו ישמש כמנטור

 

מאחר והידע להקמת מרכז שכזה אינו קיים בקוריאה, חתמו היזמים הסכם הקמה ותפעול ל – 3 שנים עם מרכז הירידים של מילנו, שרק לפני זמן קצר חנך מרכז חדיש בתחומו.

 

היקף העיסקה 4.5 מיליון יורו. במסגרתה, אנשי מילנו יסייעו בתכנון המרכז, בהטמעת המערכות הלוגיסטיות והמבניות, ידריכו את הקוריאנים בניהול המכירות ואף יכינו את מערך השיווק לשנים הראשונות. הם גם יתכננו את כל המערך הממוחשב הנחוץ לתפעול ושווק המרכז. במילנו מעריכים כי ההסכם יוארך, בהתאם לקצב ההתפתחות, תמורת שכר של 1.5 מיליון יורו לשנה.

 

ב – 2009 צפוי להתקיים במרכז החדש האקספו האסייתי ExpoAsia בהשתתפות כל מדינות אסיה. יוזכר כי ב- 2003 ארחה קוריאה את האקספו העולמי הקטן.


חזרה לרשימה >>