חדשות

יש לנו מה ללמוד גם מבולגריה

(7/30/2014 3:34:13 PM)

 

גורמי התיירות בישראל המנסים למשוך תיירים לישראל (בזמנים נורמליים, הכוונה) מגייסים מומחים לשיווק מכל העולם, כדי למצוא את הנוסחה הנכונה שתגרום לתייר האירופי, לדוגמא, להעדיף את ישראל על פני מדינות אחרות עם פוטנציאל לארוח תיירים. מדברים על המקומות הקדושים, על הקיבוצים, ירושלים, נפלאות ים המלח ועוד. והנה באה בולגריה ומציעה נוסחה אחרת למשיכת תיירים.

והיא משתמשת דוקא בכלים "יהודיים" הקשורים לכיס. בולגריה פתחה בקמפיין שבו היא עורכת השוואה בין ההוצאה של התייר בשהייתו בבולגריה, מול כמה היה עולה לו לבלות חופשה בארצו. ובהשוואה מראים הבולגרים שזול יותר, כמובן, לבלות את החופשה בבולגריה.

 

הבולגרים לקחו את גרמניה כמדינה להשוואה. וזאת למה?

כי הם מתבססים על מחקר שעשתה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בגרמניה ולפיו, חופשה בבולגריה זולה ב - % 52 מאשר חופשה בגרמניה. 

סביר להניח כי רבים היו חושבים שהבולגרים פיברקו נתונים, אם אלו היו מגיעים ממוסד בולגרי כלשהו. והנה הגרמנים הם המספקים להם תחמושת אמינה.

 ואם חשוב לכם לדעת, הרי שבמקום השני (עבור הגרמנים) עומדת הונגריה ורק לאחריה רומניה. ומעניין גם למצוא את פולניה ברשימה עם % 23.

בשבילנו, המורגלים בדרך כלל במחירי תיירות בזמן תערוכות, שהם גבוהים כמובן, מעניין ללמוד שיש מדינות יקרות יותר עבור התייר הגרמני ובראשן דנמרק שבה בתי מלון ומסעדות יקרים ב - % 53 יותר מאשר בגרמניה.

גם שבדיה, צרפת, איטליה ובריטניה יקרות יותר עבור התייר הגרמני, בהשוואה לאותה חופשה בגרמניה.

הצעות מעניינות עבור תיירים מישראל המבקשים לטעום את הטעם הבולגרי, אפשר למצוא ב - www.vacationinbulgaria.com

 


חזרה לרשימה >>