חדשות

מציגים בארה''ב מעדיפים מרכזי תערוכות המשדרים ביזנס על פני אלו המעניקים ''חוויה''

(8/18/2006 9:16:20 AM)

 

הקונצפט הרווח, שבארה"ב תערוכות ובידור הן המתכון האידיאלי להצלחה, הולך ונסדק בעקבות סקר שערך במהלך 2006, איגוד המציגים בתערוכות בארה"ב.

 

% 82 מכלל המשתתפים בסקר ציינו את שיקגו, ביחד עם לאס וגאס כמקום המועדף עליהם לתערוכות וקונגרסים. אורלנדו הגיעה למקום השלישי.

 

למרות שלאס וגאס,  "האמא" של הקונצפט, קיבלה אחוזים זהים  לאלו של  שיקגו, יש הרואים בכך את תחילתו של עידן חדש של Business Proper . עד כה, עיר ההימורים והבידור במדבר שלטה ללא עוררין בסצינת התערוכות והקונגרסים בארה"ב.

אפילו תערוכות בנושאים כמו סקי וצלילה התקיימו בה בשל מה שיש לעיר להציע לאחר שעות העבודה.

 

נראה כי מציגים בארה"ב מבקשים להציג ב"תערוכות אמיתיות", שהאנשים הבאים אליהן עושים זאת ממניעים מקצועיים ומסחריים ואינם רואים בנסיעה לתערוכה תירוץ לבילוי של סוף שבוע בקזינו או באחד ממועדוני הלילה של לאס וגאס.

 

חיזוק לכך הוא הנתון הבא: % 63 מבין הנסקרים בחרו בשיקגו בשל " התנאים היוצאים מן הכלל של מרכזי התערוכות והקונגרסים בעיר ". כלומר, זה הדבר החשוב למציגים באמת.

 

יחד עם זאת, יש להניח שאילו נערך סקר בקרב מארגני קונגרסים, הרי שלאס וגאס, ללא ספק, היתה שומרת על בכורתה. זאת, בשל העובדה שמרכיבי ההתכנסות החברתית והבידור מהווים, במקרים רבים, את תשתית הקונגרס.

 

מאחר שחלק ניכר מהתערוכות בארה"ב הן למעשה "התערוכה של הקונגרס", הרי שלאס וגאס תמיד תהיה במקום גבוה בליגה האמריקנית של התערוכות.


חזרה לרשימה >>