חדשות

אמת מול פוליטיקה בתערוכת היין בבייג'ין 2014

(1/8/2014 2:33:09 PM)

על עובדה אחת אין חולקין: תערוכת היין של יריד בורדו בבייג'ין שאמורה היתה להתקיים בחודש יוני 2014 - בוטלה. על השאלה למה? יש גירסאות שונות. האם הסיבה לביטול היא חוסר הרצון להתעמת עם השלטונות, משום האינטרסים האחרים שיש למארגני התערוכה בסין או שהיה כאן שיקול דעת מוטעה?

בהודעה אחת מטעם יריד בורדו נאמר שהם לא הצליחו לקבל את האישור מהשלטונות לקיים את התערוכה. היה מי שנבהל, כנראה, מנוסח כזה של הודעה ולאחר כמה ימים יצא תיקון שבו נאמר שהתערוכה לא ענתה על הציפיות של המארגנים בכל הקשור למספר המציגים ולכן הוחלט לבטלה.

האם הסיבה לשינוי בנוסח ההודעה היא שיריד בורדו עם המותג vinexpo מקיים מזה שנים תערוכה בשם זה ב.....הונג קונג, שכידוע נמצאת היום בשליטת סין. אז למה להרגיז את הסינים? אולי יבטלו את "הרשיון" לקיים את התערוכה גם שם?

יצויין  שיריד דיסלדורף מקיים תערוכת יין בינלאומית שנתית בשנחאי ושם לא שמענו על הצורך ברשיון מטעם השלטונות. לכן מערכת הניוזלטר סבורה שהסיבה האמיתית לביטול התערוכה בביג'ין היא שמארגניה לא הצליחו לשווק אותה וכדי לא להודות בכךהעלו את ענין הרשיון....וטוב שמישהו התעורר כדי להבין שזה עלול לא רק להרגיז את הסינים, אלא להציג את יריד בורדו באור מגוחך.

ועל זה נאמר שהאמת תמיד עדיפה על כל דבר אחר......


חזרה לרשימה >>