חדשות

על הקשר בין luxury לתערוכות?

(6/6/2013 11:44:20 AM)

על רקע הבלגן בעולם סביב המצב הכלכלי ועד כמה קשה לכולנו להתפרנס ועל הצריכה שירדה ובעקבותיה האטה בייצור.....בולטת, אם לא לומר צורמת, המלחמה הקשה המתנהלת בתקופה האחרונה בין מארגני תערוכות בעולם על הזכות להשתמש במושג luxury בשם התערוכה. כי שם, אמור לבטא במילה אחת את תכני התערוכה. כן, מדובר על תערוכות למוצרי יוקרה... 

מדובר על תערוכות שמציעות לקהל המבקרים שלהן מוצרים ושרותים שרק אנשים עשירים יכולים להרשות לעצמם. ומסתבר שסוג זה של תערוכות קיבל תנופה דוקא כאשר בעולם התחיל להיות קשה מבחינה כלכלית.

תמיד אמרנו שתערוכות הן חלון ראווה של המדינה בהן הן מתקיימות ולכן אנחנו רואים יותר תערוכות בנושאים כמו מזון וציוד לייצור מזון, במדינות כמו הודו, אסיה ואפריקה ואילו תערוכות למוצרי מותרות במדינות כמו סין ורוסיה, שבהן מעמד הביניים התעשר ועלה בדרוג ומחפש יותר מתמיד את סימני הסטטוס שיגדירו את השתייכותו למעמד העשירים. לצידן, המדינות שבהן העשירים באמת, אינם מושפעים מהמצב הכלכלי, כמו ארה"ב, צרפת, בריטניה.

מעניין לציין כי למרות שבגרמניה יש עשירים רבים, הרי שאלו אינם עסוקים ב "שופוני" ולכן נפקד מקומן של תערוכות מוצרי היוקרה ממדינה זו. אם הן נערכות, הרי שהן נשארות במסגרת החוג ולא זוכות לחשיפה פומבית.

התחום הפופולרי ביותר במסגרת תערוכות היוקרה הוא התיירות. וזה גם מובן, משום שזו במה להיראות בה. כך, השם Luxury travel הפך להיות שם גנרי לעושר.

אז אם בא לכם להיות חלק מזה.....בצורה וירטואלית כמובן, הרי כמה אתרי תערוכות בתחום

www.luxurytravelfair.com

 www.luxurytravelexpo.com

www.luxury-moscow.ru

www.luxuryatjck.com

www.chinaluxehome.com/en/Shanghai/index.aspx

www.iltm.net


חזרה לרשימה >>