חדשות

אם יריד הנובר ויריד קלן משתפים פעולה, יש סיכוי שהשותפות המחודשת בין ישראל לטורקיה תחזיק מעמד

(3/24/2013 2:22:32 PM)

 

התחרות בין מרכזי הירידים בגרמניה היא עזה ואגרסיבית. אחרי הכל מדובר על שליטה עולמית בתחומי תעשייה רבים. אבל יחד עם זאת, כאשר אינטרסים נפגשים, נשכחת העוינות ועל פני השטח עולה ומתתגלה שותפות נפלאה.

אחת הדוגמאות לכך, היא שתוף הפעולה בין יריד הנובר ליריד קלן שבא לביטוי בתיאום תאריכים ובשיווק משותף למבקרים בכל העולם, של שתיים מתערוכות הדגל שלהם.

תערוכת Ligna בהנובר, למכונות וציוד לתעשיית העץ, היא מובילה עולמית בתחומה. תערוכת Interzum בקלן, לכלי עבודה, פירזול וחלקי רהיטים, מובילה אף היא את תעשיית הרהיטים העולמית.

השנה הן תתקיימנה בסמיכות תאריכים ומאחר שקהל המבקרים בשתי התערוכות הוא בעל פרופיל דומה, הוחלט לשלב כוחות ולשווק את שתי התערוכות יחדיו.

"ליגנה" תתקיים בהנובר בין התאריכים 6 - 10 במאי 2013 . "אינטרצום" תתקיים בקלן בין התאריכים 13 - 16 במאי 2013. פער של 3 ימים ביניהן. מה עושים קניינים שאמורים לבקר בשתי התערוכות?

לא חוזרים הביתה, אלא מנצלים את "ימי הביניים" למנוחה בברלין או באזור הריין באחת מהחבילות המוצעות במשותף על ידי שני מרכזי הירידים.

נראה נחמד לנוח אחרי התערוכה בהנובר ולקראת התערוכה בקלן ולהימנע מטיסות בינלאומיות שמשמעותן, לעלות על מטוס, לרדת ושוב לעלות.

גם הנציגויות בישראל של שני מרכזי הירידים: יוני הפקות (הנובר) ואיטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מ (קלן) משתפים פעולה ביניהן ומציעות למבקרים כרטיסי כניסה בהנחה, שכוחם יפה לשתי התערוכות.

עוד פרטים על התערוכות ב - www.interzum.com www.ligna.de


חזרה לרשימה >>