חדשות

עכשיו אנחנו באפריקה

(1/17/2013 2:46:25 PM)

אמרו כבר לפנינו, שתערוכות משקפות את המגמות הכלכליות בשוק נתון. כך, למשל, גילינו שטורקיה הפכה משוק של מוכרים לשוק של קונים, לאחר שהמגמה של חברות זרות להציג או לארגן תערוכות בטורקיה צפה על פני השטח. עכשיו, התערוכות החלו לצוף באפריקה ועבור הישראלים זו הזדמנות להיכנס, כאשר המגמה נמצאת בראשיתה.

מי שקראו ראשונים,נכון, את המפה, היו האנגלים, שיש להם היסטוריה קולוניאליסטית ביבשת.

אבל מי שנתן את הדחיפה היו הגרמנים שאמנם אין להם נסיון קולוניאליסטי, אבל יש להם נסיון מעשי בשיווק תערוכות ומותגים לשווקים מתחילים. כך הם עשו בסין, בהודו ובמדינות מזרח אירופה לאחר נפילת החומות.

ועכשיו הם נכנסים לאפריקה, דרך קניה, שאותה הם סימנו כשוק עם תרבות מסחר מפותחת וצמיחה כלכלית מרשימה של % 5 בשנה. הם נסמכו כמובן גם על נתונים של ה - OECD לגבי אפריקה בכללותה.

תחת הסיסמא  Africa is up -continent of opportunities הם סימנו כמה תעשיות שבלעדיהן אפריקה לא תצמח ולשם הם מכוונים את מאמציהם.

בראש ובראשונה מדובר על חקלאות ומזון וכמובן על אריזתו, שהרי בלי אריזה נכונה, מוצרי מזון וחקלאות לא יצליחו להגיע לשווקים במצב "אכיל".

זו הזדמנות בלתי חוזרת ליצרנים ישראלים ב - 3 התחומים הללו להצטרף אל התערוכה הראשונה שתתקיים במרכז קניאטה בנירובי בחודש נובמבר השנה.

לא תמיד ניתנת לנו ההזדמנות להתחבר לראש האריה ולהימנות על צוות המובילים.

קניה היא לא רק מדינה עם 43,000,000 תושבים, היא גם משמשת השראה למדינות אחרות באפריקה כמו ניגריה, גאנה, טנזניה ועוד. מארגני התערוכה, יריד דיסלדורף הגרמני בשיתוף חברה שוויצרית, מצהירים כי ידאגו לכך שלתערוכה יגיעו גם קניינים מהמדינות השכנות.

אז למי שמתעניין, כדאי להיכנס לאתר התערוכה www.fppe-ke.com וללמוד קצת יותר על התערוכה, על קניה ועל אפריקה וההזדמנויות העיסקיות שהיא מציעה.


חזרה לרשימה >>