חדשות

נציגות בישראל לתערוכות בסין

(1/9/2013 9:40:04 AM)

יריד דיסלדורף, אחד ממארגני התערוכות החזקים ביותר בסין, הרחיב את סמכויות הנציגות שלו בישראל והסמיך אותה לטפל גם בתערוכות בסין. הסיבה לכך היא הגברת המעורבות של היריד בסצינת התערוכות בסין.

עיקר הפעילות של יריד דיסלדורף בסין, היא בעיר שנחאי. היריד, ביחד עם כמה שותפים מגרמניה וסין, הקים את מרכז התערוכות המודרני Shanghai New international Exhibition Center - SNIEC . הביקוש הרב לשטחי תצוגה במרכז זה, השוכן בחלק החדש של שנחאי - פודונג, הביא לכך שההשקעה בו התרחבה, בשל הצורך להגדילו. לפני שנתיים החלו בהרחבה והיום כבר ניתן לשריין ביתנים לתערוכות שיתקיימו שם ב - 2014.

היריד מחזיק משרדים עם צוות סיני ובניהול גרמני בשנחאי, בייג'ין, גואנגזו,שונגינג ושניאנג. ההתרחבות בפעילות, הביאה לכך שהיריד "גייס" את כל הנציגויות ב - 77 מדינות ברחבי העולם, לשיווק התערוכות בסין.

בישראל, הנציגות המקומית, איטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מ, קיבלה את האחריות לכך ובימים אלו החלה בשיווק 4 תערוכות (שהן מותגים ידועים ברמניה) לשנים 2013 - 2014.

התערוכות הן :

All in Print לדפוס בסוף 2014 www.allinprint.com 

Prowine לתעשיית היין בסוף 2013 www.prowinechina.com

Chinapharm לפרמצבטיקה בסוף 2013 www.china-pharm.net

Wire & Tube China בסוף 2014 www.wirechina.net

הלחץ על המציגים לאשר השתתפותם בתערוכות אינו כמו בגרמניה, שם ההרשמה נסגרת כשנה וחצי לפני מועד התערוכה, אבל מעצם העובדה שהן נערכות בסין, יש לקבל החלטות מוקדם ככל האפשר, משום שההיערכות  להשתתפות היא שונה ומורכבת.

בנציגות בישראל יסייעו למעוניינים. הלוח המלא של התערוכות המאורגנות על ידי יריד דיסלדורף/סין באתר www.mds.cn/en


חזרה לרשימה >>