חדשות

לופטהנזה מפעילה קו חדש, פעמיים בשבוע, לתערוכות בדיסלדורף

(9/5/2012 4:15:21 PM)

מבקרים ותיקים בתערוכות בגרמניה מודעים לצורך לשריין זמן רב מראש כרטיסי טיסה ובתי מלון. והחדשים? כדאי שימו לב לדברים הבאים:

זמן הביקור בתערוכות התקצר ואנשי מקצוע וקניינים רבים, בעיקר מאירופה "קופצים" ליום אחד לביקור ממוקד. הישראלים נוסעים בדרך כלל לשלושה ימים והיום הזה של האירופים עלול לשבש את ההיצע הרציף בבתי המלון עבורם לכן, רצוי לבצע את ההזמנה זמן רב לפני התערוכה.

בתשעה החודשים הראשונים של שנת 2012 נסעו לתערוכות בגרמניה קרוב ל - 13,000 אנשי עסקים ובעלי מקצוע מישראל. בתערוכה אחת בדיסלדורף, drupa לדפוס, נרשמה נוכחות של קרוב ל - 2000 איש.

חברות התעופה מודעות לנתונים אלה ומעוניינות להפעיל קו מיוחד מישראל לדיסלדורף, אך רשות שדות התעופה שם, לא מאפשרות לכולן להגשים זאת.

מי שכן קיבלה לאחרונה אישור, היא החברה הגרמנית לופטהנזה ומזה חדשיים, היא מפעילה טיסות סדירות מישראל, ישירות לדיסלדורף. הטיסות הן בימי ראשון ורביעי ומאפשרות ביקור נוח של 3 ימים בתערוכה

האמת, לא נורא לנחות גם בקלן, הרחוקה מרחק נסיעה ברכבת של כ - 30 דקות. אייר ברלין וג'רמן וינגס מגיעות לשם מספר פעמים בשבוע.

למרות זאת, בתערוכה האחרונה medica בדיסלדורף לא קל היה להשיג מקום באחת הטיסות היוצאות לדיסלדורף או לקלן.

קשה ממצב הטיסות, הוא מצב בתי המלון. ברדיוס של 80 ק"מ מקלן, למשל, יש היצע של כ - 80,000 מיטות. בעליל, זהו מספר לא סביר, כאשר מדובר בתערוכות בהן יש כ - 5,000 מציגים עם צוות של כ -8 אנשים בממוצע, שתופסים את רוב המקומות בבתי המלון, ימים לפני פתיחת התערוכה.

במצב זה, ישראלים שמאחרים בהזמנה, נאלצים לנדוד לעתים להולנד הסמוכה או לערים רחוקות מהרדיוס המוזכר.

אלו, המוכנים לישון בסלון של משפחה גרמנית בעיר או אפילו בחדר משלהם מתוך הבית, ימצאו תמיד מקום באמצעות לשכת התיירות המקומית. אבל, זו לא ממש אופציה מועדפת.

איטקס שרותי תערוכות ומידע, המשמשת כנציגה בישראל של ירידי דיסלדורף וקלן יכולה לסייע למבקרים מישראל, באמצעות הפנייתם אל חברות מתמחות בישראל, המחזיקות בחדרי מלון וצימרים והמציעות חבילות טיסה מוזלות. www.itex.co.il

מוצע גם לשיראלים להצטייד מראש בכרטיסי כניסה לתערוכות, משום הנוחיות ( מקבלים את הכרטיס לכתובת המייל) וכמובן משום המחיר המוזל (לעתים עד % 35 מהמחיר בקופות). הכרטיס גם מקנה נסיעה חופשית בתחבורה הציבורית וגם לכך יש משמעות כספית.  

2013 עמוסה בתערוכות גדולות וחשובות בקלן ובדיסלדורף ולכן כדאי לחשוב ולתכנן את הביקור מוקדם ככל האפשר.


חזרה לרשימה >>