חדשות

מי שידע שישראל היא מעצמה של רפואת שיניים....שיקום

(8/26/2012 10:59:37 AM)

אנחנו עם של קוטרים. זאת עובדה. מרוב קיטורים על מה שלא טוב במדינה, אנחנו מפספסים את הדברים הטובים. אנחנו אור לגוויים....דרך הנורה הרפואית. ישראל היא מעצמה עולמית בתחום הטכנולוגיה הרפואית ועכשיו, פתאם, בעטייה של תערוכה, אנחנו מגלים שגם בתחום הטכנולוגיות לרפואת שיניים, אנחנו מובילים בעולם ובמיוחד בתחום השתלים.

למה ואיך זה קורה?

התשומות המושקעות ברפואת שיניים בישראל גבוהות יותר מאשר במדינות אירופיות מפותחות. שיעור ההוצאה הלאומית לרפואת שיניים עומד מעל מדינות כמו בריטניה ונורבגיה. בהוצאה לנפש במונחי כח קניה, ישראל עומדת במקום גבוה מאד,כשמעליה רק ארה"ב וגרמניה. לעומת מדינות אחרות, עיקר ההוצאה היא על משקי הבית  ורק אחוזים בודדים מקורם במימון ציבורי.

מנתונים אלה ואחרים, אפשר להבין מדוע תחום רפואת השיניים כל כך מפותח ומתקדם בישראל ומדוע יזמים מפתחים מוצרים וטכנולוגיות המיועדים לייצוא למדינות בהן המימון הציבורי ברפואת שיניים גדול.

את הביטוי המעשי לכך, אפשר לראות בתערוכות בעולם לרפואת שיניים כאשר יצרים מישראל מככבים בהן.

גולת הכותרת היא תערוכת IDS בקלן (התערוכה החשובה בעולם בתחום רפואת השיניים) בה משתתפים למעלה מ - 40 חברות מישראל. התערוכה הקרובה בחודש מרץ 2013 www.ids-cologne.de

אם נוסיף לכך את החברות מישראל המשתתפות מדי שנה בתערוכה הרפואית הגדולה בעולם MEDICA בדיסלדורף (בין 60 ל - 90 יצרנים מדי שנה) נגיע למסקנה שישראל היא מעצמה בתחום הטכנולוגיה הרפואית. התערוכה הקרובה בחודש נובמבר 2011 www.medica.de

כן, יש כמה דברים טובים שקורים במדינתנו ואנחנו כלל לא ידענו שאנחנו כאלה....


חזרה לרשימה >>