חדשות

פסטיבל ביריד או יריד בפסטיבל.......

(7/19/2012 10:29:21 AM)

במדינה רווית פסטיבלים (ראו רשימה שבועית בפורטל Mefik) כמו ישראל, מפיקים ואמנים מתרוצצים הנה והנה כדי למצוא במות או מתחמים להופעות. הם פוקדים את משרדי הרשויות המקומיות, ועדי עובדים וחברות עיסקיות גדולות כדי למצוא לעצמם פרנסה.

אבל זה לא חייב להיות כך במדינה מסודרת, כפי שאנחנו יכולים ללמוד מגרמניה. מדינה מסודרת לכל הדעות.

שם, מתארגן לו כל שנה (זו השנה ה - 25!) יריד שהוא פסטיבל או פסטיבל שהוא יריד, שמפגיש את הספקים עם הלקוחות וחושף את הסחורה, כפי שנהוג בכל יריד מסחרי.

אלא שהפעם הסחורה היא האמנים עצמם וההופעות שלהם. כ - 350 מציגים משתתפים ביריד. זה מחולק לשניים: בחלק אחד מציגים הספקים של כל הציוד והטכנולוגיות הדרושים להפקת אירועים, ציוד במה, הגברה וכד' ולצידם ביתני האמנים.

אבל הסיפור לא נגמר כאן. כל אמן מקבל זמן במה שעליה הוא מקיים את ההופעה שלו, אם זו הופעת רוק, תיאטרון רפרטוארי, מחול ואפילו תיאטרון בובות. 170 הופעות יתקיימו ביריד הקרוב.

ומי עומד בצד השני? המבקרים ביריד הם משווקי אירועים, צרכנים של הופעות כמו רשויות מקומיות וועדים, בעלי מתחמי הופעות ואירועים, התקשורת ועוד.

באירוע שמתקיים כאמור בגרמניה משתתפים כ - 4,000 מבקרים ב - 4 הימים בהם הוא מתקיים.

יש, בישראל שיאמרו שזהו מספר נמוך של מבקרים, כי אצלנו הכל מקבל ערך, רק אם הוא  במספרים גדולים (ראה ערך "הפגנות צדק חברתי") אבל שם, היכן שמודדים את הערך לפי איכויות, זהו מספר יפה.

האם צריך הוכחה לכך, מעבר לעובדה שהאירוע מתקיים זה 25 שנים ברציפות?

אז אם שאלתם באיזה אירוע מדובר, הכנסו ל www.kulturboerse-freiburg.de/facts 

כן, גם פרייבורג היא עיר תערוכות בגרמניה.


חזרה לרשימה >>