חדשות

להשאיר פרטים אישיים ברישום לתערוכה - כן/לא?...כן!!!

(7/15/2012 8:50:15 AM)

יש אנשים שמבקרים בתערוכה כלשהי וכאשר הם מתבקשים לרשום את פרטיהם האישיים בכניסה לתערוכה, הם רואים בכך הפרה בוטה של פרטיותם ומסרבים. כל הכבוד, אבל הם מפסידים בגדול.

על פי החוק, ברוב מדינות העולם, אין יכולת  להכריח אנשים למסור את פרטיהם האישיים כתנאי לקבלת שירות, במקרה שלנו: כניסה לתערוכה.

מסירת הפרטים היא אופציה בלבד.....ש - % 80 מכלל המבקרים נענים לה. למה?

כי הביקור בתערוכה נעשה כדי ליצור קשרים. ככל שיותר חברות יוסיפו את שמך ופרטיך למאגרים שלהם, כך תהיה יותר מעודכן בתחומים שמעניינים אותך. יהיו שיגידו " הם מציפים את תיבת הדאר שלי". או.קי. כל זמן שאנחנו יכולים למחוק כל הודעה נכנסת, נצליח להתגבר על מה שאנחנו מתייחסים אליו כדאר זבל. אבל ההודעות שנקרא ונשאיר, הן החשובות עבורנו ולא היינו רוצים להפסידן.

הקשר בין התערוכה למבקר, אין משמעו רק קשר בין המציגים ובין המבקרים. הוא מתחיל בקשר עם המארגנים. דוגמא טובה לכך היא התערוכה הרפואית מס' 1 בעולם Medica שמתקיימת מדי חודש נובמבר בדיסלדורף.

5 חודשים לפני התערוכה, כל מי שנרשם מקבל הודעה ראשונה על המועד הקרוב. בהמשך, הוא יקבל הנחיות איך ליצור matchmaking עם המציגים, הוא יקבל "התרעות" על מוצרים חדשים שיוצגו בתערוכה, הוא יוכל לרכוש כרטיסים מוזלים ועוד ועוד.

כל זה ניתן במסגרת שרות למי שהשאיר את פרטיו בעת הרישום, בתערוכה הקודמת. זאת ועוד, הוא יקבל גם הודעות על תערוכות מקבילות שיריד דיסלדורף מארגן ברחבי העולם, שזה מידע חשוב ביותר.

איך אומרים בגלי צה"ל? אלו היו 60 שניות על למה כדאי להירשם ולהשאיר פרטים בכניסה לתערוכה...... 


חזרה לרשימה >>