חדשות

גן עדן נמצא כאן.....בגרמניה

(2/13/2006 5:16:46 PM)

על פניו, זה נשמע כמו מדע בדיוני. קוראים ולא מאמינים שיש מקום בעולם שבו אחד המרכיבים החשובים של הכלכלה המקומית הוא: תערוכות וירידים. למקום קוראים גרמניה.

מחזור התערוכות השנתי עומד על 8 מיליארד אירו בקירוב ועל כ – 158,000 חברות מקומיות וזרות המשתתפות באופן קבוע בתערוכות. המדהים הוא שהנתונים הללו מתייחסים ל – 150 תערוכות המתקיימות בגרמניה והראויות לתואר בינלאומיות.

סקר מגמות שנערך על ידי הארגון הבלתי תלוי לבקרת תערוכות בגרמניה, מלמד כי מכלל האפשרויות השיווקיות העומדות בפני חברות תעשייתיות ומסחריות במדינה, % 81 רואות בתערוכות את אמצעי השיווק היעל ביותר. במקום השני עומדות המכירות האישיות. במקום השלישי, הרחק מן התערוכות, עם % 58 עומד הדיוור הישיר.

אגב, אירועים ופרזנטציות, שבישראל כה מרבים להללם ולשבחם ככלי שיווקי, תופסים את המקום ה – 6 עם % 39.

עוד נתון, שבו כלולה הנקודה הישראלית מראה כי מבין האזורים המועדפים על המשרדים הכלכליים הגרמנים המסבסדים את השתתפות היצרנים הגרמנים בתערוכות, המזרח התיכון תופס את המקום השלישי ( % 15 ) אחרי המזרח הרחוק  ( % 44 ) ו " שאר אירופה " ( % 20 ).

לרוע המזל, המצב הפוליטי והיעדר שלום בינינו ובין שכנינו הקרובים ( והרחוקים ) גורם לכך שמרכז הכובד של ההשתתפויות נמצא במדינות המפרץ ובלבנון


חזרה לרשימה >>