חדשות

דרוג התערוכות בארה"ב: בראש אלקטרוניקה בידורית

(6/4/2012 3:45:21 PM)

 כמחצית מהתערוכות המתקיימות בעולם בשנה נתונה, מתקיימות ברחבי ארה"ב - כ - 9,000 במספר. בשונה משאר העולם, רובן נודדות מדי שנה למדינות שונות בתוך ארה"ב. באוקטובר 2012 יוכרזו בטקס חגיגי בושינגטון 100 התערוכות שדורגו במקומות הראשונים. יש לכם ניחוש מי נמצא במקום הראשון?

בחירת 100 תערוכות מתוך 9,000 משקפת את הבעייתיות בבחירת התערוכה הנכונה, לא רק על ידי חבר שופטים, אלא על ידי ציבור הקניינים ואנשי המקצוע ברחבי העולם. איך לבחור את התערוכה הנכונה, כאשר בעולם מתקיימות 100 - 200 תערוכות באותו נושא?

לשם כך, קמו מרכזי מידע אינטרנטים לתערוכות. אבל גם הם אינם מקלים על המבקר הפוטנציאלי, משום שבמנועי החיפוש שלהם מופיעות כל התערוכות, ללא מיון או קלסיפיקציה.

המנוע היחיד שעושה מיון מוקדם, לפי רמת החשיבות של התערוכה, הוא דוקא מנוע חיפוש בעברית www.expoexpo.com ובגירסתו האנגלית www.exhibitionet.net . כדאי לנסות.

אלקטרוניקה בידורית

אבל נחזור לדרוג בארה"ב. במקום הראשון בקטגוריה של תערוכות הנערכות מדי שנה, עומדת תערוכת האלקטרוניקה הבידורית Ces.האמריקנים מציינים בגאווה שהיא משתרעת על שטח בן 6 ספרות, דהיינו למעלה מ - 100,000 מ"ר.

גרמני שיקרא זאת, לא יבין על מה וממה ההתפעלות, שהרי ברחבי גרמניה מתקיימות בכל שנה כ - 100 תערוכות המשתרעות על שטח כזה.

חולקת את המקום הראשון, אך בקטגוריה של תערוכה הנערכת פעם בשלוש שנים, תערוכת הבניה onexpo-con/ag .

המדרגים מסרבים לפרסם עתה את הדירוג, משום שבסוף השנה יערך טקס גדול בוושינגטון ושם תיערך ההכרזה הרשמית.

תערוכות הן חלון ראווה של השוק בו הן מתקיימות. לכן, יש לחכות בסקרנות לדירוג שיפורסם כי באמצעותו נדע על מה שמה הכלכלה האמריקנית את הדגש. זה קל לביצוע, משום שרוב התערוכות בארה"ב נערכות לצרכי השוק המקומי ועל ידי האיגודים המקצועיים.

לעת עתה, אפשר לומר כי התעשייה המקומית החשובה ביותר כיום, היא תעשיית האלקטרוניקה הבידורית. ארה"ב היא מובילה עולמית, ללא ספק.


חזרה לרשימה >>