07/10/2013 - newsletter # 23
5 אותיות שהן סמל להצלחה באסיה - HKCEC

 

מאז הועברה חזרה לשלטון הסיני, לאחר שנים של היותה קולוניה בריטית, הונג קונג הצליחה במידה רבה לשמור על אוטונומיה תחת השלטון הסיני. היא ממשיכה לקיים מערכת משפט, מטבע, מכס והגירה משלה, כמו גם נהיגה בצד שמאל של הכביש, כמקובל במושבות בריטיות. רק מערכת ההגנה הצבאית והיחסים הדיפלומטיים נתונים תחת חסות הממשלה המרכזית בביג'ינג.

 

הונג קונג היא  HUB מרכזי בסין ליצואנים מכל העולם. דרכה, הם מעבירים סחורות לרחבי היבשת. מרכז התערוכות והכנסים של האי הוקם בשנת 1988 מתוך ידיעה שאותם יצואנים ישתמשו בו כדי להציג בתערוכות שם וליצור קשרים עיסקיים עם יבואנים מקומיים. הוא הוקם על ידי יזמים פרטיים ונשאר כזה עד היום.

 

במשך השנים, הוא גדל והתעצם וקיבע את מקומו כמרכז החשוב ביותר באסיה. בשנים האחרונות שנחאי מאיימת על בכורתו, אך עדיין הוא במקום הראשון.

 

מה מקנה לו את המקום הזה? בשנת העבודה 2012/3 התקיימו בו 115 תערוכות בינלאומיות.

104 מהן הן תערוכות חוזרות, חלומו הרטוב של כל מרכז תערוכות, אות וסימן לשביעות הרצון של מארגני התערוכה מהמרכז.

 

בהיותו מרכז "רב תחומי" הוא ארח בשנה המדוברת גם 30 קונגרסים בינלאומיים, אירועי בידור, מסיבות פרטיות, אירועי חברות ועוד ובסה"כ 1,180 אירועים.

 

מספר והמבקרים במרכז, בשנת 2012/3 עמד על 5.2 מיליון. נתון זה יכול להיחשב לדמיוני, אלא שהוא מגובה על ידי מכון מחקר בלתי תלוי שאוסף את הנתונים.

 

ועוד נתון לסיום: ב - 25 שנות קיומו אורגנו במרכז 42,000 אירועים וביקרו בו 80 מיליון איש.

 

אדריכלים ואנשי אחזקה אומרים שהחברה המנהלת את המרכז היא פלאית בהתחשב במצבו הפיזי של המבנה ובשרותים שהוא מעניק.

 

רק מנהלת המרכז, לא מצטרפת לפליאה. היא יודעת שבכל שנה, חלק מן ההכנסות מוקדשות לאחזקה, שימור ותוספות של ציוד ומיכשור והגנה על המבנה.

 

יש לנו מה ללמוד מהסינים, למרות שאנחנו זכינו כבר ב - 6 פרסי נובל והסינים רק חולמים על כך....


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל