01/11/2016 - newsletter # 56
קמעונאות דיגיטלית או קמעונאות מסורתית? יש תשובה לשאלה זו

לפני שלוש שנים, בסיומה של תערוכת euroshop בדיסלדורף, שרשמה אז שיא במספר המציגים והמבקרים, נשמעו קולות שאולי מהשיא הזה, צפויה רק ירידה. מארגני התערוכה הופתעו כבר בתחילת ההתארגנות ליורושופ 2017 שחששותיהם היו לשווא.

לא רק שלא היתה ירידה בביקוש, אלא שכל הסימנים היו ששוב השיא הולך להישבר. ואכן, היום, כאשר ההרשמה נסגרה, נרשמו הנתונים הבאים: התערוכה גדלה בשטחה ל - 120,000 מ"ר (לעומת 116,000 בתערוכה הקודמת.מספר המציגים בה עלה ל - 2,500 (2229). נוצרה רשימת המתנה של מאות חברות אשר לא נמצא להן מקום, חרף העובדה שנוספו עוד 2 ביתנים לתערוכה ומספרם עומד היום על 18 ביתנים.

מארגני התערוכה, שליוו את תהליך השיווק שלה במחקרי שוק, מדברים על כך שהרצון למשש ולהריח ולהתנסות, טרם קניה, גובר על הנוחות שבקניה באינטרנט. נכון שאפשר להחזיר מוצרים שנרכשו באינטרנט, אבל הצרכנים שבעו מכך ומהעבודה הקשורה בכך והם חוזרים לחנויות ולקניונים.

אלו האחרונים, עברו אף הם שינוי קונצפטואלי לכוון של הגברת החוויה הכרוכה בקניה והם משווקים עצמם, לא רק כמקום בו אפשר לקנות, אלא גם ככזה שבו אפשר לבלות. הקונצפט מצליח וזו הסיבה לגידול בתערוכה.

לציבור הישראלי שמבקר בתערוכה כדאי להתחיל בהכנות כבר עכשיו כי יחד עם הגידול שלה, צפוי גידול במספר המבקרים ואלו חייבים להבטיח לעצמם טיסות ומקומות לינה מבעוד מועד.

התערוכה מורכבת מכמה נושאים הקשורים לקמעונאות, ממקררי תצוגה, אמצעי תצוגה במרכולים ועד לעיצוב סופרמרקטים ותערוכות. הנושא האחרון מושך אליו מבקרים רבים מישראל.

מומלץ לפנות אל נציגות התערוכה בישראל - איטקס ולהבטיח כרטיסי כניסה בהנחות גדולות וכן הפניה לצורך שרותי טיסות ואירוח. (03-6882929)

התערוכה מתקיימת במרכז התערוכות של דיסלדורף בי התאריכים 5 - 9 במרץ 2017. עוד פרטים

ב - http://www.euroshop-tradefair.com/

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

 

 

 


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל