30/03/2016 - newsletter # 51
המכשול הבלתי נראה של מציגים בתערוכות

תערוכות נמדדות בקלנדר לפי ימים, אך המשמעות האמיתית של יום תערוכות הוא במדידה לפי שעות ודקות. מי שאינו מודע לכך, מוביל עצמו בהכרח לאי הצלחה בתערוכה.

לחישוב הזמן לפי דקות יש משמעות עצומה בהיערכות לתערוכה, באנשי הצוות שמתפקדים בתערוכה, לאיסוף המידע בתערוכה וליכולת לדבר עם מבקרים בתערוכה.

ננסה לכמת את זה למספרים: ביום תערוכה יש לנו 8 שעות שהן 480 דקות ברוטו ובמכפלה של 3 ימים אנחנו מגיעים ל - 1440 דקות של תערוכה.

מה אנחנו יכולים להספיק בדקה של תערוכה, אם מביאים בחשבון לדוגמא שביום תערוכה מבקרים בה 8,000 איש (הכונה לתערוכה בחו"ל).

לפי סטטיסטיקות המקובלות בעולם התערוכות, רק אחד מבין כל 10 מבקרים יתעכב ליד הביתן שלך כדי לראות אם מה שאתה מציג מתאים לו. איש צוות יצטרך להקדיש לו כ - 3.5 דקות כדי לבדוק אם הוא קניין פוטנציאלי. במלים אחרות, ההספק היומי של איש צוות אחד הוא כ - 137 איש בלבד, מתוך ה - 800 שיתעכבו ליד הביתן שלו.

מסקנה ראשונה מכך: כדי להספיק לדבר עם כל מי שיתעכב ליד הביתן שלכם, אתם זקוקים ל - 6 אנשי צוות.

אם תוצאת התחקיר של המבקר היא שהוא "שווה התייחסות" הרי שהזמן המינימלי לשיחה אתו עומד על כ - 15 דקות. כלומר איש צוות אחד יכול לשוחח ביום "שיחה רצינית" עם 26 - 30 אנשים בקירוב.

אלו רק 2 - 3 דוגמאות לקונצפט לפיו יש לחשב את זמן ההצגה בתערוכה, לא לפי ימים, לא לפי שעות, אלא לפי דקות.

עוד על קונצפט זה ואיך להתארגן ולנצל את הזמן בתערוכות, בספר המקצועי (בעברית)  "תערוכות - 1440 דקות של הצלחה או כשלון" מאת יצחק שלו

לפרטים: עליזה 03-6882929

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל