05/04/2014 - newsletter # 29
תערוכות וקונגרסים - מרכיב מרכזי בכלכלת ארה"ב

מן הידועות הוא שתערוכות וקונגרסים מהוים, במערב, מרכיב מרכזי בתמהיל השיווק של חברות ומפעלים. ידוע גם שבמדינות כמו גרמניה וצרפת, לתערוכות וקונגרסים השפעה עצומה על הכלכלות המקומיות.מי מאיתנו לא חווה נסיונות להשיג חדר במלון באמסטרדם, פרנקפורט או פריז, ביום בו נערך קונגרס גדול בעיר?

 ועכשיו, לאור פרסום תוצאות מחקר בארה"ב, מסתבר כי גם שם, לתערוכות וקונגרסים חלק חשוב בכלכלה ובתיירות במדינה.

הארגון היציג של מארגני התערוכות והאירועים בארה"ב מנהל בשנתיים האחרונות מאבק חריף מול השלטונות במגמה להקל על הליך מתן הויזות למדינה, לאנשים המבקשים להיכנס לארה"ב לצורך השתתפות בתערוכה או קונגרס.

במקביל, מתנהל מאבק נוסף של הארגון, בקונגרס, במטרה לא להגביל את השתתפות אנשי ממשל בקונגרסים הנערכים ברחבי המדינה.

כחלק מן המאבק, מכון המחקר של תעשיית התערוכות והאירועים בארה"ב ערך סקר מקיף שכלל 11,000 תערוכות וקונגרסים במטרה לבדוק את השפעתם על כלכלת המדינה.

התוצאות מצביעות על כך שהמבקרים/משתתפים בתערוכות וקונגרסים ,מכניסים למדינה סכום של 44.8 מיליארד דולר. המציגים מכניסים סכום נוסף של 24.5 מיליארד דולר.

מדרך הטבע, תעשייה בסדר גודל כזה, מניעה את התיירות במדינה, גורמת לתעסוקה לעוסקים ישירות בתעשייה ולאלו הנותנים לה שרותים, כמו בתי מלון, מסעדות, חנויות, מוניות וכד'.

ובארה"ב כמו בארה"ב, ההכנסה האדירה מהמציגים בתערוכות ובקונגרסים מתחלקת בין כ - 1,000 חברות שעוסקות בארגונן. אמנם לא באופן שווה, אבל עדיין.......

בגליון הבא של הניוזלטר, נביא נתונים על השפעת התערוכות והקונגרסים על הכלכלה בגרמניה.


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל