02/10/2017 - newsletter # 65
מה אומרים לכם השמות רפאל'ס או "הסיפור של אלזה"?

בשוטטות באתר של תערוכת הממתקים הגדולה בעולם ISM בקלן שבגרמניה, נתקלנו בכמה שמות של מציגים מישראל. שמות שלא שמענו מעולם, כמו רפאל ממבר, נתן ממבר ויקי הראל מחברת רפאל'ס. למפדוס אינטרנשיונל או בשמה המסחרי liteezsweeteners. דן הכט ושלי הכט מאנג'ל קוקיס. חברת "הסיפור של אלזה" מקבוצת ויסוצקי....חברות, שנדמה שכצרכנים בארץ, לא סופרות אותנו.

מה זאת אומרת, לא סופרות אותנו כצרכנים בישראל? הכוונה לומר שהשוק כאן אינו מעניין אותן. הן מייצרות ומשווקות לעולם ומחפשות, באמצעות השתתפות בתערוכות בחו"ל, לקוחות חדשים.

אם נצרף אליהן את חברת אחוה הותיקה לחלבה, נקבל את הייצוג הישראלי בתערוכת הממתקים הגדולה בעולם שתיפתח בקלן שבגרמניה ב - 28 בינואר 2018.

כל אחת מהחברות מייצרת ומשווקת מוצרים ייחודיים וביחד הן מנסות לשווק לשוק של מוצרי בריאות מתוקים. נשמע כמו אוקסימורון, אבל יש דבר כזה והמדובר בשוק שגדל ומתעצם מדי שנה. יחד אתו גדל מספר המבקרים בתערוכה, כי כולם מודעים לכך, שמה שמוצג בה, יציף את השווקים במהלך השנה שאחריה.

נאחל הצלחה למציגים הישראלים. אפשר לעשות היכרות איתם אם נכנסים לאתר של התערוכה 

http://www.ism-cologne.com ושם עושים חיפוש מציגים. אם נקיש את המילה "ישראל" נקבל את כל המציגים שלנו.

ולמבקרים מישראל, שמספרם נאמד בכמה מאות, לפי הנתונים שנמסרו על ידי איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ , הנציגות הרשמית בישראל של ירידי קלן, נמליץ להתחיל בהכנות כבר עכשיו ובמיוחד להזמין טיסות ובתי מלון בעיר ואחר כך לרכוש כרטיסי כניסה מוזלים כבר כאן 03-6882929

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל