21/02/2012 - newsletter # 4
החברה הרב לאומית "ריד" משתלטת על התערוכות בעולם

 

החברה הרב לאומית Reed פירסמה לאחרונה נתונים לגבי שנת העסקים 2011. בשנה זו הגיעו הכנסות החברה לסכום של 1.1מליארד דולר ומתוכם נרשם רווח נטו של 262 מיליון דולר.

 

מרווח הרווח באחוזים הוא נתון מדהים כשלעצמו. אפילו בחברות שמשרדיהן וכח האדם שלהם אינם מפוזריםברחבי תבל, אחוזי רווח כאלה הם בגדר דמיון פרוע. ולא רק זה, הרווח משקף עליה של % 6 לעומת 2010.

 

כשאומרים חברה רב לאומית, למה בעצם מתכוונים?

 

מתכוונים לכך שמדי שנה, החברה רוכשת, בארצות שונות, חברות מקומיות לארגון תערוכות ומשביחה את התערוכות שלהם. מתכוונים לכך שהחברה אינה מסתפקת רק בארגון תערוכות אלא רוצה להיות גם בעלים של מרכזי התערוכות. מתכוונים לכך שהחברה נכנסת לשותפויות עם מרכזי תערוכות ומארגני תערוכות בכל העולם, רוכשת מותגי תערוכות ומייצאת אותם גם מעבר לתחומי המדינה בה נולד המותג. מתכוונים לחברה שבכל שנה חייבת להוסיף תערוכות חדשות, כדי לשמור על מעמדה הבינלאומי.

  

 וכך, היכן שלא תזרקו אבן, שם תמצאו את Reed אם בשם המפורש או בשם של חברה מקומית.

 

ישראלים מכירים את תערוכת Alimentaria בברצלונה כאחת מתערוכות המזון החשובות. מאחורי המותג עומדת "ריד". רוב סרטי הטלביזיה שמוקרנים אצלנו מגיעים משוק סרטי הטלביזיה בקאן. גם זה "ריד". כשמבקרים בתערוכות בוינה ובזלצבורג, הקניינים אינם יודעים, אבל מרכזי התערוכות שם והתערוכות, שייכים ל"ריד". יריד מילנו, שישראלים רבים פוקדים אותו מדי שנה באפריל לרגל תערוכת הרהיטים, % 50 ממנו שייכים ל"ריד". יריד התיירות העסקית בבריטניה נרכש לפני שנה ע"י ריד. כל סדרת התערוכות לבטחון Isc "אינפוסקיוריטי" לאבטחת מידע,Nepcon לאלקטרוניקה בכל אחת מהיבשות, זה "ריד".

 

קצרה היריעה מלהזכיר את כל התערוכות והמקומות ש"ריד" נוכחת בהם. היא בכל העולם חוץ....מגרמניה. 

 

כפי שנמרים נזהרים מלהיכנס לתחום המושב של האריות בג'ונגל, כך גם "ריד" נזהרת לא להרגיז את הגרמנים....בגרמניה. אמנם יש ל"ריד" משרד בדיסלדורף והיא גם מארגנת מספר תערוכות בגרמניה, אך אלו לא יהיו מתחרות לתערוכות של מרכזי הירידים הגרמנים והווליום שלהן יהיה כזה שלא יעורר עליהם את המארגנים הגדולים הגרמנים.

 

קונצרן Reed יכול להיחשב כאחד מן הגדולים בעולם, אם מצרפים אל חברת התערוכות את החברה להוצאה לאור שהיא גדולה מהתערוכות ואף רשומה כחברת האם של "ריד" תערוכות. למיטב הידיעה זו ההוצאה לאור הגדולה בעולם.

 

ולסיום יאמר שידה של "ריד" נטויה ואולי יום אחד נמצא אותה גם בישראל....אבל כדי שזה יקרה, צריך מן הסתם "מזרח תיכון חדש" 


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל