18/07/2019 - newsletter # 83
תערוכת הממתקים הגדולה במזרח התיכון פונה אל יצרנים מישראל להציג בה

נראה שהשתתפותה הצפויה של ישראל בתערוכה העולמית אקספו 2020 שתתקיים בדובאי, הפיחה קצת רוח אצל מארגני תערוכות, לאפשרות שגם יצרנים ישראלים יוכלו להשתתף בתערוכות במדינות המפרץ.

יריד קלן שמארגן מדי שנה במרכז התערוכות שלו בגרמניה את תערוכת הממתקים והמזון המהיר הגדולה בעולם, החל לארגן את תערוכת המותג שלו ISM בדובאי תחת השם yummex me. 

283 מציגים מכ-40 מדינות הציגו בה בשנה שכעברה. היא מתקיימת במרכז הסחר העולמי של דובאי בין התאריכים 29 - 31 באוקטובר 2019 ביחד עם עוד כמה תערוכות משיקות כמו מזון כללי, מזון מן הים ותערוכה למותגים פרטיים בתחום המזון.

יש כמה סיבות לכך שיריד קלן החליט לקיים את התערוכה באזור הזה. החשובה בהן היא שבעולם הערבי, חלים שינויים בהרגלי האכילה. הפאסט פוד, המערבי, הולך ותופס מקום חשוב. מאידך, יש יותר מודעות, בעיקר במעמד הביניים, לחשיבות המזון הבריא. 

זה מוביל במקביל גם להתפתחות של התעשיה המקומית ולרכישות של טכנולוגיות מהמערב. התערוכות, המתקיימות במקביל, הן הזדמנות מצוינת להיכנס כשחקן לשוק הזה.

שווי השוק במזרח התיכון הוא כ - 9 מיליארד דולר והוא צפוי להגיע ל - 11 מיליארד דולר בשנת 2021. שני השווקים המובילים בצריכה של מזון מהיר, דברי מאפה וממתקים הן מצרים וערב הסעודית.

לא קל לאזרחים במדינות אלו ללכת על טרנד הבריאות, משום שמשמעותו בין היתר, היא הפחתה של כמות הסוכר במאכלים המקומיים. לכן, הנתונים, בכל הקשור לצריכה אינם מראים ירידה. העליה הכללית קיימת, אלא שהיא הופכת להיות מתונה, לעומת שנים קודמות. למשל צריכת הגלידה והבקלוות צפויה לרשום עליה שבין % 2-5 אחוזים בלבד.

מעניין. נראה אם יצרנים מישראל ייענו לאתגר....ולאלו שמבקשים לחפור יותר, כדאי להיכנס לאתר האינטרנט של התערוכה https://www.yummex-me.com 

 

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

 


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל