01/03/2015 - newsletter # 38
של מי התערוכה הזו?

כאשר מרכז תערוכות בגרמניה מפרסם נתונים לגבי "התערוכה הבאה שלנו..." האם הוא באמת מתכוון לומר שהתערוכה הבאה היא שלו? האמת שלא! ולמה זה צריך לעניין את המבקרים של מי באמת התערוכה? כי האמינות של התערוכה ומקצועיותה, אינם קשורים רק במארגנה, אלא גם בבעליה.

ולמי שלא יודע, רוב התערוכות המאורגנות בגרמניה על ידי מרכזי התערוכות הגדולים, אינן שייכות למארגנים, אלא לאיגודים המקצועיים. הם אלו שיקבלו את ההחלטות כגון: מי יהיה מארגן התערוכה, היכן היא תתקיים, באיזו תדירות, כמה מקום יוקצה למציגים שאינם חברי האיגודים ועוד.

בהקשר זה, האיגוד הגרמני של יצרני ציוד ומכונות לתעשיית הדפוס החליט בסוף חודש ינואר 2015 כי תערוכת הדפוס drupa תשנה, החל מ - 2016 את מחזוריותה מכל ארבע שנים לכל 3 שנים.

כלומר התערוכה הקרובה תתקיים בחודש מאי 2016 וזו שאחריה תתקיים ב - 2019 (ולא כמתוכנן ב-2020).

האמת היא שכבר כאשר הוחלט לקיים את התערוכה במחזוריות של 4 שנים במקום 5 היה ידוע שלא יעבור הרבה זמן והמחזוריות תשונה שוב ותקוצר. כי תערוכות משקפות את קצב השינויים בשוק ובמיוחד את החידושים.

כאשר החידושים בתעשיית הדפוס התבטאו בטכנולוגיות חדשות במיכון, אכן קצב של 5 שנים התאים לקצב החידושים, אבל הכניסה לעידן הדיגיטלי שינתה את הדינמיקה של התעשיה המסורתית הזו והכניס אותה לסחרור.

החידושים היום כל כך רבים וכל כך מהירים שהיצרנים "מתים" להראותם בתערוכה בפני הקניינים, מהר ככל האפשר. רק לפני שנה התודענו לנושא ההדפסה ב - 3D והיום כבר כמעט נראה שזה תמיד היה אתנו.

יש לצפות כי גם תערוכות "כבדות" אחרות כמו אריזה ופלסטיק יעברו שינוי, שהתוצאה שלו תהיה קיצור המחזוריות.

 

 


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל