07/10/2013 - newsletter # 23
גם זה קיים: תערוכה שמעודדת אותנו לעבוד מהבית

 

יש בעולם תערוכות רבות לציוד ועיצוב המשרד. כולן מנסות ללמד אותנו, בעזרת הציוד והטכנולוגיות המוצעים על ידי המציגים, איך לארגן את חיינו ביתר יעילות במשרד. רובן משתמשות בביטוי "המשרד המודרני" אבל רובן מציגות את אותו קונצפט: עבודה במשרד. אבל יש גם תערוכה "אחרת" שמציעה קונצפט אחר באמת.

 

המדובר בתערוכת "אורגטק" בקלן שבגרמניה. זו תערוכה ותיקה שעברה מהפכים במשך עשרות השנים בהן היא מתקיימת. מתערוכה סטנדרטית לציוד ומיכון משרדי, היא שינתה פניה לתערוכה שמתמחה בריהוט ובמיוחד ריהוט לבנקים.

 

בהמשך היא העבירה מסר של יצירת פינות עבודה מיוחדות במשרדים סטנדרטיים. לפני כמה שנים היא התרכזה בפתרונות בתוך המשרד לכח אדם שעובד מרחוק. המסר היה שאין מקומות קבועים במשרד, אלא יחידות שניתן לחבר אליהן את המחשב האישי ואת התקשורת. מי שבא מתחבר.

 

הקונצפט הזה, שלווה בתצוגות נפלאות של טכנולוגיה רלבנטית, ימשיך ללוות את התערוכה, אך יתוסף לו "לפי בקשת הקהל" גם פלג נוסף של עבודה מהבית.

 

המגמה של עבודה מהבית מתרחבת. במקומות צפוניים, אנחנו למדים,  קשה לאנשים להגיע כל יום למשרד, במיוחד בתקופת החורף הקשה והארוך.  אבל לעבוד בכל זאת צריך....... 

 

בתערוכה הקרובה שתתקיים בקלן בחודש אוקטובר 2014 יוצגו ויוצעו פתרונות מתאימים לעבודה מהבית.

 

הנתונים של התערוכה מלמדים כי פרופיל המבקרים מצביע על האדריכלים ומעצבי הפנים כקבוצה הגדולה והמעוניינת העיקרית ואחריהם בעלי מפעלים ומנהלי חברות.

 

אם יש חברות מישראל שיש להן מה להציע ומעוניינות להציג בתערוכה, זה הזמן להתקשר אל נציגות התערוכה בישראל [email protected]


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל