03/01/2015 - newsletter # 48
התמהיל הגרמני - יאכטות, רהיטים וממתקים

בחודש ינואר (18 - 26) 2106 יתקיים במרכז התערוכות של דיסלדורף, המפגש העולמי של מי שקשור לעולם הים. המדובר בתערוכת boot - התערוכה הגדולה בעולם ליאכטות וספורט ימי. מגה יאכטות, יאכטות קטנות ובינוניות, סירות מנוע, מפרשיות, קנו וקאייקים, גלשנים, חתירה, ציוד צלילה, ציוד לדיג תת ימי, ביגוד יעודי ותיירות רטובה.

במקביל, בימים 18 - 24 בינואר תיערך במרכז התערוכות של קלן השכנה התערוכה הבינלאומית לרהיטים.

תערוכת הרהיטים בקלן,  IMM היא מהחשובות בסוגה בעולם. יש בה החל מריהוט בסיסי לבית ועד לרהיטים המעוצבים על ידי מעצבי על בעלי שם עולמי. רהיטים המעוצבים על ידי מעצבים צעירים.  מערכות שינה ומזרונים. ריהוט מודרני ואוונגרד ולידו ריהוט קלאסי וישן. מוצרים משלימים לבית כמו כיסויי ריצפה וקיר. השנה גם יהיה דגש על מטבחים במסגרת אירוע LIVING KITCHEN בהשתתפותם של 180 מציגים

התערוכה משתרעת על פני 14 ביתנים ויציגו בתערוכה 1,200 מציגים מ 50 מדינות

מאחר שבין קלן לדיסלדורף היצע החדרים המיועדים לאירוח המבקרים אינו עובר את המאה אלף, סביר שבימים בהם מתקיימות שתי התערוכות, צפויה בעיה בשריונם.

ב - 31 בינואר תיפתח בקלן (עד 3 בפברואר) התערוכה העולמית לממתקים ודברי אפיה   ISM

1530 יצרני שוקולד, דברי מתיקה, גלידות וביסקוויטים מ 70 מדינות שונות משתתפים בתערוכה.

חשוב לציין שנציגי התערוכה בישראל חברת איטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מ מציעה למבקרים מישראל כרטיסי כניסה בהנחות גדול, המגיעות לעתים ל - % 40 לעומת המחירים המוצעים בקופות.

כרטיסי הכניסה משמשים גם ככרטיסי נסיעה ברשת התחבורה הציבורית. אפשר לפנות לטלפון 03-6882929 (עליזה) או להזמין באתר www.itex.co.il

 


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל